Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #15 - Pět povinných knížek pro zaměstnance podpory

#15 - Pět povinných knížek pro zaměstnance podpory

Obrázek epizody #15 - Pět povinných knížek pro zaměstnance podpory

Poslechněte si podcast

11. 9. 2024

10 min

O epizodě podcastu

❓ Jak komunikovat nejen se zákazníky, ale i kolegy?❓ Jak objevit a správně využít moc checklistů?Hledáte inspiraci pro inovaci či vybudování skvělé zákaznické péče, kterou zákazníci budou milovat a konkurence nenávidět?V #15 SupportBox vám Mário Roženský dá tip hned na 5 knižních titulů, které vám mohou pomoci k dosažení vysněného cíle.V podcastu se dozvíte:✅ Po jaké knize sáhnout, když řešíte konkrétní problém.✅ Kde se inspirovat z praxe.✅ Jaké skills mít, abyste vybudovali skvělou zákaznickou péči.

❓ Jak komunikovat nejen se zákazníky, ale i kolegy?
❓ Jak objevit a správně využít moc checklistů?
Hledáte inspiraci pro inovaci či vybudování skvělé zákaznické péče, kterou zákazníci budou milovat a konkurence nenávidět?
V #15 SupportBox vám Mário Roženský dá tip hned na 5 knižních titulů, které vám mohou pomoci k dosažení vysněného cíle.
V podcastu se dozvíte:
✅ Po jaké knize sáhnout, když řešíte konkrétní problém.
✅ Kde se inspirovat z praxe.
✅ Jaké skills mít, abyste vybudovali skvělou zákaznickou péči.

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.