Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #13 - Pyramida potřeb na zákaznické péči

#13 - Pyramida potřeb na zákaznické péči

Obrázek epizody #13 - Pyramida potřeb na zákaznické péči

Poslechněte si podcast

14. 8. 2024

14 min

O epizodě podcastu

❓Jak mít šťastné a spokojené zákazníky, kteří vás budou všude a všem doporučovat?🔆 Odpověď není nijak složitá: Je třeba znát jejich potřeby.❓Víte, co vaši zákazníci potřebují, nebo si to jen myslíte? A pokrýváte tyto potřeby zcela, nebo tam existuje prostor pro zlepšení?Ve #13 SupportBox podcastu se dozvíte, jaké úrovně základních potřeb zákazníků existují. Navíc v každé úrovni objevíte 3 klíčové aspekty, které vám pomohou vybudovat silnou značku.Úrovně jsou uzpůsobeny ve stylu Maslowovy pyramidy tak, aby postupovaly od těch nejzákladnějších potřeb až po ty nejvyšší.

❓Jak mít šťastné a spokojené zákazníky, kteří vás budou všude a všem doporučovat?
🔆 Odpověď není nijak složitá: Je třeba znát jejich potřeby.
❓Víte, co vaši zákazníci potřebují, nebo si to jen myslíte? A pokrýváte tyto potřeby zcela, nebo tam existuje prostor pro zlepšení?
Ve #13 SupportBox podcastu se dozvíte, jaké úrovně základních potřeb zákazníků existují. Navíc v každé úrovni objevíte 3 klíčové aspekty, které vám pomohou vybudovat silnou značku.

Úrovně jsou uzpůsobeny ve stylu Maslowovy pyramidy tak, aby postupovaly od těch nejzákladnějších potřeb až po ty nejvyšší.

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.