❓Jak mít šťastné a spokojené zákazníky, kteří vás budou všude a všem doporučovat?🔆 Odpověď není nijak složitá: Je třeba znát jejich potřeby.❓Víte, co vaši zákazníci potřebují, nebo si to jen myslíte? A pokrýváte tyto potřeby zcela, nebo tam existuje prostor pro zlepšení?Ve #13 SupportBox podcastu se dozvíte, jaké úrovně základních potřeb zákazníků existují. Navíc v každé úrovni objevíte 3 klíčové aspekty, které vám pomohou vybudovat silnou značku.Úrovně jsou uzpůsobeny ve stylu Maslowovy pyramidy tak, aby postupovaly od těch nejzákladnějších potřeb až po ty nejvyšší.
❓Jak mít šťastné a spokojené zákazníky, kteří vás budou všude a všem doporučovat?
🔆 Odpověď není nijak složitá: Je třeba znát jejich potřeby.
❓Víte, co vaši zákazníci potřebují, nebo si to jen myslíte? A pokrýváte tyto potřeby zcela, nebo tam existuje prostor pro zlepšení?
Ve #13 SupportBox podcastu se dozvíte, jaké úrovně základních potřeb zákazníků existují. Navíc v každé úrovni objevíte 3 klíčové aspekty, které vám pomohou vybudovat silnou značku.
Úrovně jsou uzpůsobeny ve stylu Maslowovy pyramidy tak, aby postupovaly od těch nejzákladnějších potřeb až po ty nejvyšší.
Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.