Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #10 - Procesy. Esence úspěšné zákaznické péče

#10 - Procesy. Esence úspěšné zákaznické péče

Obrázek epizody #10 - Procesy. Esence úspěšné zákaznické péče

Poslechněte si podcast

27. 3. 2024

26 min

O epizodě podcastu

Mário Roženský v #10 SupportBox podcastu nastiňuje:▪️jak proces vytvořit▪️jaké části v procesu nesmí chybět▪️jak s procesem pracovatZjistěte, jak vám procesy v zákaznické péči pomůžou:✅ plynule vyřešit problémy,✅ odhalit chybová místa,✅ ušetřit čas,✅ usnadnit rozhodování,✅ delegovat odpovědnost směrem dolů.❗️Součástí podcastu je odkaz ke stažení vzorového procesu❗https://supportbox.cz/wp-content/uploads/2024/03/SupportBox-Vzorovy-proces-reklamace.docx

Mário Roženský v #10 SupportBox podcastu nastiňuje:

▪️jak proces vytvořit

▪️jaké části v procesu nesmí chybět
▪️jak s procesem pracovat


Zjistěte, jak vám procesy v zákaznické péči pomůžou:

✅ plynule vyřešit problémy,

✅ odhalit chybová místa,

✅ ušetřit čas,

✅ usnadnit rozhodování,

✅ delegovat odpovědnost směrem dolů.


❗️Součástí podcastu je odkaz ke stažení vzorového procesu❗

https://supportbox.cz/wp-content/uploads/2024/03/SupportBox-Vzorovy-proces-reklamace.docx

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.