Mário Roženský v #10 SupportBox podcastu nastiňuje:▪️jak proces vytvořit▪️jaké části v procesu nesmí chybět▪️jak s procesem pracovatZjistěte, jak vám procesy v zákaznické péči pomůžou:✅ plynule vyřešit problémy,✅ odhalit chybová místa,✅ ušetřit čas,✅ usnadnit rozhodování,✅ delegovat odpovědnost směrem dolů.❗️Součástí podcastu je odkaz ke stažení vzorového procesu❗https://supportbox.cz/wp-content/uploads/2024/03/SupportBox-Vzorovy-proces-reklamace.docx
Mário Roženský v #10 SupportBox podcastu nastiňuje:
▪️jak proces vytvořit
▪️jaké části v procesu nesmí chybět
▪️jak s procesem pracovat
Zjistěte, jak vám procesy v zákaznické péči pomůžou:
✅ plynule vyřešit problémy,
✅ odhalit chybová místa,
✅ ušetřit čas,
✅ usnadnit rozhodování,
✅ delegovat odpovědnost směrem dolů.
❗️Součástí podcastu je odkaz ke stažení vzorového procesu❗
https://supportbox.cz/wp-content/uploads/2024/03/SupportBox-Vzorovy-proces-reklamace.docx
Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.