
#09 - Zákaznická péče jako Mekáč

O epizodě podcastu
👉 V osmém díle SupportBox Podcastu představuje Mário Roženský 4 funkční principy z Mekáče, které zvyšují efektivitu a úroveň zákaznické péče.Každé místo nabízí něco užitečného, co se dá využít. Inspirovat vás může i to, jak Mário přistupuje k inspiraci všude kolem.
👉 V osmém díle SupportBox Podcastu představuje Mário Roženský 4 funkční principy z Mekáče, které zvyšují efektivitu a úroveň zákaznické péče.
Každé místo nabízí něco užitečného, co se dá využít. Inspirovat vás může i to, jak Mário přistupuje k inspiraci všude kolem.
Popis podcastu
Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.