Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #09 - Zákaznická péče jako Mekáč

#09 - Zákaznická péče jako Mekáč

Obrázek epizody #09 - Zákaznická péče jako Mekáč

Poslechněte si podcast

18. 3. 2024

8 min

O epizodě podcastu

👉 V osmém díle SupportBox Podcastu představuje Mário Roženský 4 funkční principy z Mekáče, které zvyšují efektivitu a úroveň zákaznické péče.Každé místo nabízí něco užitečného, co se dá využít. Inspirovat vás může i to, jak Mário přistupuje k inspiraci všude kolem.

👉 V osmém díle SupportBox Podcastu představuje Mário Roženský 4 funkční principy z Mekáče, které zvyšují efektivitu a úroveň zákaznické péče.

Každé místo nabízí něco užitečného, co se dá využít. Inspirovat vás může i to, jak Mário přistupuje k inspiraci všude kolem.

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.