Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #08 - B2B zákaznické péče o 18 000 uživatelů v Raynetu

#08 - B2B zákaznické péče o 18 000 uživatelů v Raynetu

Obrázek epizody #08 - B2B zákaznické péče o 18 000 uživatelů v Raynetu

Poslechněte si podcast

29. 2. 2024

57 min

O epizodě podcastu

🔵 Jak se kolegové na zákaznické podpoře udržují stále ve střehu a jak sbírají feedback?🔵 Co člověk na zákaznické podpoře zažívá a jak se vypořádá s různými typy zákazníků?🔵 Co je to nejhorší co se na podpoře může stát?🔵 Zabrouzdáme také do interní komunikace a práci v týmu. 🔵 A v neposlední řadě se Alice podělí s desaterem předpokladů pro dobrého pracovníka zákaznické péče.Ať už jste majitel firmy, manager na zákaznické péči, nebo o takové kariéře uvažujete, určitě si v dílu něco najdete.

🔵 Jak se kolegové na zákaznické podpoře udržují stále ve střehu a jak sbírají feedback?
🔵 Co člověk na zákaznické podpoře zažívá a jak se vypořádá s různými typy zákazníků?
🔵 Co je to nejhorší co se na podpoře může stát?
🔵 Zabrouzdáme také do interní komunikace a práci v týmu.
🔵 A v neposlední řadě se Alice podělí s desaterem předpokladů pro dobrého pracovníka zákaznické péče.

Ať už jste majitel firmy, manager na zákaznické péči, nebo o takové kariéře uvažujete, určitě si v dílu něco najdete.

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.