🔵 Jak se kolegové na zákaznické podpoře udržují stále ve střehu a jak sbírají feedback?🔵 Co člověk na zákaznické podpoře zažívá a jak se vypořádá s různými typy zákazníků?🔵 Co je to nejhorší co se na podpoře může stát?🔵 Zabrouzdáme také do interní komunikace a práci v týmu. 🔵 A v neposlední řadě se Alice podělí s desaterem předpokladů pro dobrého pracovníka zákaznické péče.Ať už jste majitel firmy, manager na zákaznické péči, nebo o takové kariéře uvažujete, určitě si v dílu něco najdete.
🔵 Jak se kolegové na zákaznické podpoře udržují stále ve střehu a jak sbírají feedback?
🔵 Co člověk na zákaznické podpoře zažívá a jak se vypořádá s různými typy zákazníků?
🔵 Co je to nejhorší co se na podpoře může stát?
🔵 Zabrouzdáme také do interní komunikace a práci v týmu.
🔵 A v neposlední řadě se Alice podělí s desaterem předpokladů pro dobrého pracovníka zákaznické péče.
Ať už jste majitel firmy, manager na zákaznické péči, nebo o takové kariéře uvažujete, určitě si v dílu něco najdete.
Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.