Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #07 - Jak zvládat stres na zákaznické péči

#07 - Jak zvládat stres na zákaznické péči

Obrázek epizody #07 - Jak zvládat stres na zákaznické péči

Poslechněte si podcast

7. 2. 2024

14 min

O epizodě podcastu

Pomůžou vám:💤 zvládnout krizové situace,💤 rychleji se vypořádat s konfliktní energií,💤 zmírnit negativní zážitky sdílením a připravit se na ně předem. Stáhněte si velmi nápomocný e-book "Jak správně vybrat helpdeskový nástroj" a vyhněte se chybám, které by vás zbytečně stály peníze 👉 https://bit.ly/3w8uNn8👇 Sledujte nás na dalších kanálech, ať vám neunikne další díl! 👇👉 Twitter:  https://twitter.com/supportboxcom👉 Facebook:  https://www.facebook.com/supportboxcom👉 Instagram:  https://www.instagram.com/supportboxcom/👉 Linkedin:  https://www.linkedin.com/company/supportbox/🎙 Všechny podcasty najdete na https://bit.ly/3SMuqrcJste rozhodnuti pro zvýšení kvality vaší zákaznické péče? Využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na https://bit.ly/3SO8ADH

Pomůžou vám:
💤 zvládnout krizové situace,
💤 rychleji se vypořádat s konfliktní energií,
💤 zmírnit negativní zážitky sdílením a připravit se na ně předem.

Stáhněte si velmi nápomocný e-book "Jak správně vybrat helpdeskový nástroj" a vyhněte se chybám, které by vás zbytečně stály peníze 👉 https://bit.ly/3w8uNn8

👇 Sledujte nás na dalších kanálech, ať vám neunikne další díl! 👇

👉 Twitter:  https://twitter.com/supportboxcom
👉 Facebook:  https://www.facebook.com/supportboxcom
👉 Instagram:  https://www.instagram.com/supportboxcom/
👉 Linkedin:  https://www.linkedin.com/company/supportbox/
🎙 Všechny podcasty najdete na https://bit.ly/3SMuqrc

Jste rozhodnuti pro zvýšení kvality vaší zákaznické péče? Využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na https://bit.ly/3SO8ADH

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.