Tohle všechno a daleko víc vám umožní helpdesková aplikace. Proto se Mário Roženský v dalším díle podcastu věnoval právě tomuto tématu. Aby vám názorně ukázal, že se to dá dělat jinak. ✅ Efektivněji. ✅ Jednodušeji. ✅ Pohodověji. A díky tomu pak můžete o své zákazníky skutečně pečovat, ne pouze odpinkávat dotazy jako na tržišti. 💡 Rádi byste přešli na helpdeskový nástroj? Pak si zarezervujte schůzku s Víťou, který vám se vším rád poradí 👉 https://calendly.com/vitmatejka/predstaveni
Tohle všechno a daleko víc vám umožní helpdesková aplikace.
Proto se Mário Roženský v dalším díle podcastu věnoval právě tomuto tématu. Aby vám názorně ukázal, že se to dá dělat jinak.
✅ Efektivněji.
✅ Jednodušeji.
✅ Pohodověji.
A díky tomu pak můžete o své zákazníky skutečně pečovat, ne pouze odpinkávat dotazy jako na tržišti.
💡 Rádi byste přešli na helpdeskový nástroj? Pak si zarezervujte schůzku s Víťou, který vám se vším rád poradí 👉 https://calendly.com/vitmatejka/predstaveni
Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.