Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #05 - Statistiky, data, čísla, reporty

#05 - Statistiky, data, čísla, reporty

Obrázek epizody #05 - Statistiky, data, čísla, reporty

Poslechněte si podcast

13. 12. 2023

20 min

O epizodě podcastu

Jak rychle byste zákazníkovi měli odpovědět, abyste uspokojili jeho potřeby. Proč je důležité sledovat čísla v čase a kontextu kvality a kvantity. Jak nastavit hodnocení vašich operátorů, aby nedošlo ke stagnaci jejich výkonu. A proč zákaznická péče nemá být o tom, jak vysoko se chcete vyšplhat, ale o tom pod co nechcete klesnout.

Jak rychle byste zákazníkovi měli odpovědět, abyste uspokojili jeho potřeby. Proč je důležité sledovat čísla v čase a kontextu kvality a kvantity. Jak nastavit hodnocení vašich operátorů, aby nedošlo ke stagnaci jejich výkonu. A proč zákaznická péče nemá být o tom, jak vysoko se chcete vyšplhat, ale o tom pod co nechcete klesnout.

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.