Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #02 - Náš zákazník, náš pán? To už neplatí

#02 - Náš zákazník, náš pán? To už neplatí

Obrázek epizody #02 - Náš zákazník, náš pán? To už neplatí

Poslechněte si podcast

2. 11. 2023

17 min

O epizodě podcastu

Určitě jste už někdy slyšeli tu slavnou větu od pana Bati: "Náš zákazník, náš pán." Mário Roženský vám ale ukáže, že věci se mění. Poví vám, jak přistupovat ke svým zákazníkům, aby vám to přineslo obrovské výhody a předehnalii jste konkurenci.Pojďte s Máriem objevit, co všechno zákaznická péče obnáší a kde všude se s ní setkáte. Možná vás hned napadnou klasické kanály, jako jsou e-maily, telefon, live chat, webové stránky nebo sociální sítě. Ale to je teprve začátek. Komunikace se zákazníkem může být někdy složitá a dostat se dokonce až k soudu. A určitě se shodneme, že to je cesta, kterou bychom raději minuli.Mário vám prozradí své tipy, jak pečovat o zákazníky tak, abyste se vyhnuli budoucím nepříjemnostem - čekají všude! Dozvíte se, jak zvýšit hodnotu vašich zákazníků o 60 - 100 %. Přesvědčíte se, že zákaznická podpora není jen nutné zlo, ale může být vaším silným spojencem. A navíc, skvělá zákaznická péče může být super pomocníkem i při komunikaci s dodavateli nebo při hledání nových kolegů do týmu.

Určitě jste už někdy slyšeli tu slavnou větu od pana Bati: "Náš zákazník, náš pán." Mário Roženský vám ale ukáže, že věci se mění. Poví vám, jak přistupovat ke svým zákazníkům, aby vám to přineslo obrovské výhody a předehnalii jste konkurenci.


Pojďte s Máriem objevit, co všechno zákaznická péče obnáší a kde všude se s ní setkáte. Možná vás hned napadnou klasické kanály, jako jsou e-maily, telefon, live chat, webové stránky nebo sociální sítě. Ale to je teprve začátek. Komunikace se zákazníkem může být někdy složitá a dostat se dokonce až k soudu. A určitě se shodneme, že to je cesta, kterou bychom raději minuli.


Mário vám prozradí své tipy, jak pečovat o zákazníky tak, abyste se vyhnuli budoucím nepříjemnostem - čekají všude!

  • Dozvíte se, jak zvýšit hodnotu vašich zákazníků o 60 - 100 %.
  • Přesvědčíte se, že zákaznická podpora není jen nutné zlo, ale může být vaším silným spojencem.
  • A navíc, skvělá zákaznická péče může být super pomocníkem i při komunikaci s dodavateli nebo při hledání nových kolegů do týmu.

Popis podcastu

Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 českých firem. Zveme si zajímavé hosty a ptáme se jich na témata spojená s péčí o zákazníky, e-shopy, lepší komunikací apod.