Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #59 Co vaši zákazníci doopravdy chtějí? Odhalte tajemství UX výzkumu s expertkou Míšou Pítrovou

#59 Co vaši zákazníci doopravdy chtějí? Odhalte tajemství UX výzkumu s expertkou Míšou Pítrovou

Obrázek epizody #59 Co vaši zákazníci doopravdy chtějí? Odhalte tajemství UX výzkumu s expertkou Míšou Pítrovou

Poslechněte si podcast

9. 1. 2025

1 hod 9 min

O epizodě podcastu

Míša Pítrová, expertka na UX a psychologii, vám v naší nové epizodě odhalí, jak využít výzkum k pochopení zákazníků a vylepšení vašeho byznysu. Míša sdílí své zkušenosti s českými i mezinárodními značkami jako Vodafone nebo Jíme zdravě a přidává tipy, jak si výzkum nastavit ve firmě bez obrovských nákladů. V epizodě se dozvíte: - Jak výzkum pomáhá šetřit peníze i čas už v počátku podnikání. - Proč začínat u zákaznických potřeb, a ne u vlastních nápadů. - Jak zjistit, proč vaše produkty nefungují tak, jak by mohly. - Praktické tipy pro efektivní rozhovory se zákazníky. - Co dělat, aby výsledky výzkumu nezůstaly jen v šuplíku. Další zdroje: Web: https://pitrova.cz/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pitrova ❤️ SLEDUJTE NÁS Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/ 💬 POTŘEBUJETE POMOCI S PROPAGACÍ? Vyplňte nezávazný formulář 👉🏼 www.socials.cz/kontakt nebo nám napište 👉🏼 hello@socials.cz Kapitoly: [00:00:00] Úvod do epizody a představení hosta [00:01:00] Význam výzkumu pro začínající firmy [00:03:00] Co přinese výzkum zavedeným firmám? [00:05:00] Interní vs. externí výzkum – kdy co zvolit [00:06:00] Jak výzkum snižuje náklady a odhaluje chyby [00:09:00] Příběh: Sjednocení webů pro český a kanadský trh [00:15:00] Jak často by firmy měly dělat výzkum? [00:19:00] Proces výzkumu – od cílů po analýzu [00:22:00] Kolik respondentů je potřeba? [00:26:00] Největší chyby při pokládání otázek [00:39:00] Jak psychologie obohacuje výzkum [00:42:00] Návratnost výzkumu – jak ji měřit? [00:51:00] Role klienta při výzkumu [00:55:00] Jak rozmluvit introvertní respondenty? [00:58:00] Závěr a poděkování

Míša Pítrová, expertka na UX a psychologii, vám v naší nové epizodě odhalí, jak využít výzkum k pochopení zákazníků a vylepšení vašeho byznysu. Míša sdílí své zkušenosti s českými i mezinárodními značkami jako Vodafone nebo Jíme zdravě a přidává tipy, jak si výzkum nastavit ve firmě bez obrovských nákladů. V epizodě se dozvíte: - Jak výzkum pomáhá šetřit peníze i čas už v počátku podnikání. - Proč začínat u zákaznických potřeb, a ne u vlastních nápadů. - Jak zjistit, proč vaše produkty nefungují tak, jak by mohly. - Praktické tipy pro efektivní rozhovory se zákazníky. - Co dělat, aby výsledky výzkumu nezůstaly jen v šuplíku. Další zdroje: Web: https://pitrova.cz/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pitrova ❤️ SLEDUJTE NÁS Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/ 💬 POTŘEBUJETE POMOCI S PROPAGACÍ? Vyplňte nezávazný formulář 👉🏼 www.socials.cz/kontakt nebo nám napište 👉🏼 hello@socials.cz


Kapitoly:


[00:00:00] Úvod do epizody a představení hosta

[00:01:00] Význam výzkumu pro začínající firmy

[00:03:00] Co přinese výzkum zavedeným firmám?

[00:05:00] Interní vs. externí výzkum – kdy co zvolit

[00:06:00] Jak výzkum snižuje náklady a odhaluje chyby

[00:09:00] Příběh: Sjednocení webů pro český a kanadský trh

[00:15:00] Jak často by firmy měly dělat výzkum?

[00:19:00] Proces výzkumu – od cílů po analýzu

[00:22:00] Kolik respondentů je potřeba?

[00:26:00] Největší chyby při pokládání otázek

[00:39:00] Jak psychologie obohacuje výzkum

[00:42:00] Návratnost výzkumu – jak ji měřit?

[00:51:00] Role klienta při výzkumu

[00:55:00] Jak rozmluvit introvertní respondenty?

[00:58:00] Závěr a poděkování

Popis podcastu

Uřídit ziskovou firmu je náročné, tento podcast by vám s tím měl pomoci. 🚀 Jsme Socials, podnikatelům a majitelům firem pomáháme měnit návštěvníky webu v platící zákazníky pomocí výkonnostní reklamy na Facebooku, Instagramu, Google Ads, Skliku nebo zbožových srovnávačích. Daniel Bauer a Otakar Lucák spolu se svým týmem spravují milionové rozpočty desítkám klientů. V tomto podcastu získáte konkrétní tipy, zkušenosti z praxe a možná i pár překvapivých odhalení. Pokud si odsud odnesete cokoliv zajímavého, budeme moc rádi, když Socials Podcast doporučíte dál. Užijte si poslech!