Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody S Michalem Štěpánkem o digitalizaci (nejen) pojišťovnictví v Česku a Švýcarsku

S Michalem Štěpánkem o digitalizaci (nejen) pojišťovnictví v Česku a Švýcarsku

Obrázek epizody S Michalem Štěpánkem o digitalizaci (nejen) pojišťovnictví v Česku a Švýcarsku

Poslechněte si podcast

3. 3. 2025

22 min

O epizodě podcastu

"U digitalizace je klíčové mít jasný koncept, aby bylo jasné, kam vede ta cesta. Nejde jen o to hasit jednotlivé problémy, ale zamyslet se, kam a jak budeme své investice směřovat" říká zakladatel a CEO společnosti Cleverbee, která se již 17 let věnuje dodávce digitalizace.Firmy digitalizují back-officové procesy, dokumenty, automatizují rutinní činnosti a stále více jdou naproti klientům. S nástupem pandemie v roce 2020 se celý proces ještě zrychlil a tlak na firmy, aby byli digitální ještě zesílil. Lidé museli být nejen schopni vzdáleně nakupovat a obsluhovat své služby, ale také pracovat.Michal v rozhovoru mluvil také o tom: jak se v čase měnilo to, co svým klientům v rámci digitalizace dodávají jakou roli hraje customer experience v digitalizaci jak digitalizace řeší stárnutí společnosti proč jsme na tom ve spoustě oblastech v ČR dál než třeba Švýcarsko? umělé inteligenci a jiných technologických hypech a proč je potřeba je brát s nadhledem proč roste důraz na bezpečnost- zda to má někde konec?

"U digitalizace je klíčové mít jasný koncept, aby bylo jasné, kam vede ta cesta. Nejde jen o to hasit jednotlivé problémy, ale zamyslet se, kam a jak budeme své investice směřovat" říká zakladatel a CEO společnosti Cleverbee, která se již 17 let věnuje dodávce digitalizace.

Firmy digitalizují back-officové procesy, dokumenty, automatizují rutinní činnosti a stále více jdou naproti klientům.

S nástupem pandemie v roce 2020 se celý proces ještě zrychlil a tlak na firmy, aby byli digitální ještě zesílil. Lidé museli být nejen schopni vzdáleně nakupovat a obsluhovat své služby, ale také pracovat.

Michal v rozhovoru mluvil také o tom:

  • jak se v čase měnilo to, co svým klientům v rámci digitalizace dodávají
  • jakou roli hraje customer experience v digitalizaci
  • jak digitalizace řeší stárnutí společnosti
  • proč jsme na tom ve spoustě oblastech v ČR dál než třeba Švýcarsko?
  • umělé inteligenci a jiných technologických hypech a proč je potřeba je brát s nadhledem
  • proč roste důraz na bezpečnost- zda to má někde konec?

Popis podcastu

IT, to je to, co nás zajímá. Zveme si hosty ze světa IT a povídáme si o tématech, která rozhodně nejsou nudná :)