
#4 - „Strašně rád bych sbírku DPMB rozšířil o vůz KT8D5. Ideálně, aby se vrátil do podoby z roku 1989, jako když přišel z fabriky,“ říká Jiří Černý.

O epizodě podcastu
Proč má DPMB vlastní sbírku retrovozů, kdy začne oprava trolejbusy 21Tr? Jaké příběhy se vážou k jednotlivým vozům a proč byla oprava tramvaje 4MT z roku 1950 zatím tou nejnáročnější? Povídali jsme si s Jiřím Černým, který je v Dopravním podniku města Brna vedoucím programu retrovozidel.
Proč má DPMB vlastní sbírku retrovozů, kdy začne oprava trolejbusy 21Tr? Jaké příběhy se vážou k jednotlivým vozům a proč byla oprava tramvaje 4MT z roku 1950 zatím tou nejnáročnější? Povídali jsme si s Jiřím Černým, který je v Dopravním podniku města Brna vedoucím programu retrovozidel.
Popis podcastu
Podcast Dopravního podniku města Brna, který mapuje dění ve veřejné dopravě v jihomoravské metropoli. Přináší pravidelné informace o tom, co se v podniku děje, chystá, rozhovory se zajímavými zaměstnanci a vzpomínky milovníků dopravy.