Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Se Sprinx Consulting

Se Sprinx Consulting

Obrázek epizody Se Sprinx Consulting

Poslechněte si podcast

14. 4. 2021

55 min

O epizodě podcastu

Zápisky: první projekt už v roce 2012; malí (cca 6 lidí), ale šikovní - mají člověka na Veeva, CPQ, FSL a přirozeně i ty hlavní cloudy; jejich typickým zákazníkem je obchodně-výrobní společnost; dostat aplikaci na AppExchange je průzkum bojem; zákazník musí primárně vědět k čemu mu systém má sloužit, kde ušetří peníze a proč to chce, zbytek se poddá; přestože si všichni (zákazníci) myslí, že marketingová automatizace se zavádí pro úsporu práce, ona ji naopak přináší, protože potřebuje fůru nového obsahu; o Pulsar aplikaci od společnosti Luminix u nás asi moc lidí neslyšelo, jedná se o off-line řešení pro Salesforce, které ale nemá žádný "mezisklad"; u zákazníků typicky chybí enablement - vyškolení uživatelů, prezentace dalších možností, změnové řízení; CRM samo o sobě už asi ani netáhne, ale návaznost na marketing ano; pokud chcete zjistit o Salesforce víc, mají vypsané webináře.

Zápisky:

  • první projekt už v roce 2012;
  • malí (cca 6 lidí), ale šikovní - mají člověka na Veeva, CPQ, FSL a přirozeně i ty hlavní cloudy;
  • jejich typickým zákazníkem je obchodně-výrobní společnost;
  • dostat aplikaci na AppExchange je průzkum bojem;
  • zákazník musí primárně vědět k čemu mu systém má sloužit, kde ušetří peníze a proč to chce, zbytek se poddá;
  • přestože si všichni (zákazníci) myslí, že marketingová automatizace se zavádí pro úsporu práce, ona ji naopak přináší, protože potřebuje fůru nového obsahu;
  • o Pulsar aplikaci od společnosti Luminix u nás asi moc lidí neslyšelo, jedná se o off-line řešení pro Salesforce, které ale nemá žádný "mezisklad";
  • u zákazníků typicky chybí enablement - vyškolení uživatelů, prezentace dalších možností, změnové řízení;
  • CRM samo o sobě už asi ani netáhne, ale návaznost na marketing ano;
  • pokud chcete zjistit o Salesforce víc, mají vypsané webináře.

Popis podcastu

Dění kolem Salesforce v Česku - rozhovory s partnery, zákazníky a další