Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody S Ness

Poslechněte si podcast

20. 3. 2024

57 min

O epizodě podcastu

Zápisky: Ness je globální firma vlastněná private equity firmou s přibližně 80 členým Salesforce týmem rozprostřeným po celém světě, Dan má na starosti jeho evropskou část; není historicky vnímaná ve spojení se Salesforce, konzultingem nebo cloudovými řešeními obecně, ale je čas to změnit - cca 4 roky nazpět koupil první Salesforce partnera a od té doby v této technologii jede, byznys konzulting se také rozvíjí, celá firma prochází transformací už pár let - spojení technologických znalostí a byznysu jim funguje hezky. Confluent, AI, UX design nemohou chybět; Košice jsou takový IT hub na Slovensku, technická univerzita dodává talenty; CassaCloud měla silný tým a současně přerod pod křídla Ness byl dostatečně pomalý, takže v podstatě všichni zůstali, což se třeba v Americe nepovedlo; otevírání dveří v salesu jim asi úplně nejde, takže to možná zpomaluje celý růst - "do kelu, jak může Enehano tak rychle růst?" aneb co vnímá Dan negativně; proč prodávat Salesforce když na jiných platformách stejný projekt prodám dráž? Trochu jsme diskutovali proč to tak je - bojíme se říct si o peníze, nedokážeme si představit dostatečně velký projekt, zbytečně moc iterujeme takže každá etapa je relativně malá, není to klíčový systém pro zákazníka; ideální zákazník? Přestože mají hodně malých zákazníků, ideální jsou střední firmy, které už mají peníze na větší projekty; media/enterteinment (ahoj Media Cloud) a education (primárně sportovní kluby), manufacturing a transportation, financial services, technology a ISVs jsou čtyři hlavní vertikály; koupili před časem MVP Factory v Německu, která se zákazníky pracuje na vizích, přípravě MVP a pak se tam rozjede plný projekt; co to přinese, když vice president potenciálně ví víc detailů než technický tým? A když začne školit tým? skvělí lidé přitahují další skvělé lidi; jedna věc, kterou by chtěli v Salesforce dělat? AI! nacházení typů lidí, kteří už jako junioři mají potenciál, je těžký, ale vyplácí se. Změny kariér je velké téma, zvláště lidé z konkrétního odvětví jsou pecka primárně pro konzultanty, u developerů ty změny takové nejsou; distribuovaný tým je velká výhoda, protože může hledat správné lidi na více místech. Na druhou stranu jeho motivace, vzdělávání, propojení je těžké; začínají zjišťovat zda mají lidi, kteří mají co sdílet s okolím - Maroš a Karol nastartovali user group v Košicích, nyní přemýšlejí zda by přestali na konference chodit se jenom učit, ale začali i mluvit; Košická komunita roste, město je to krásné, někdy tam opravdu musím zajet!

Zápisky:

  • Ness je globální firma vlastněná private equity firmou s přibližně 80 členým Salesforce týmem rozprostřeným po celém světě, Dan má na starosti jeho evropskou část;
  • není historicky vnímaná ve spojení se Salesforce, konzultingem nebo cloudovými řešeními obecně, ale je čas to změnit - cca 4 roky nazpět koupil první Salesforce partnera a od té doby v této technologii jede, byznys konzulting se také rozvíjí, celá firma prochází transformací už pár let - spojení technologických znalostí a byznysu jim funguje hezky. Confluent, AI, UX design nemohou chybět;
  • Košice jsou takový IT hub na Slovensku, technická univerzita dodává talenty;
  • CassaCloud měla silný tým a současně přerod pod křídla Ness byl dostatečně pomalý, takže v podstatě všichni zůstali, což se třeba v Americe nepovedlo;
  • otevírání dveří v salesu jim asi úplně nejde, takže to možná zpomaluje celý růst - "do kelu, jak může Enehano tak rychle růst?" aneb co vnímá Dan negativně;
  • proč prodávat Salesforce když na jiných platformách stejný projekt prodám dráž? Trochu jsme diskutovali proč to tak je - bojíme se říct si o peníze, nedokážeme si představit dostatečně velký projekt, zbytečně moc iterujeme takže každá etapa je relativně malá, není to klíčový systém pro zákazníka;
  • ideální zákazník? Přestože mají hodně malých zákazníků, ideální jsou střední firmy, které už mají peníze na větší projekty;
  • media/enterteinment (ahoj Media Cloud) a education (primárně sportovní kluby), manufacturing a transportation, financial services, technology a ISVs jsou čtyři hlavní vertikály;
  • koupili před časem MVP Factory v Německu, která se zákazníky pracuje na vizích, přípravě MVP a pak se tam rozjede plný projekt;
  • co to přinese, když vice president potenciálně ví víc detailů než technický tým? A když začne školit tým?
  • skvělí lidé přitahují další skvělé lidi;
  • jedna věc, kterou by chtěli v Salesforce dělat? AI!
  • nacházení typů lidí, kteří už jako junioři mají potenciál, je těžký, ale vyplácí se. Změny kariér je velké téma, zvláště lidé z konkrétního odvětví jsou pecka primárně pro konzultanty, u developerů ty změny takové nejsou;
  • distribuovaný tým je velká výhoda, protože může hledat správné lidi na více místech. Na druhou stranu jeho motivace, vzdělávání, propojení je těžké;
  • začínají zjišťovat zda mají lidi, kteří mají co sdílet s okolím - Maroš a Karol nastartovali user group v Košicích, nyní přemýšlejí zda by přestali na konference chodit se jenom učit, ale začali i mluvit;
  • Košická komunita roste, město je to krásné, někdy tam opravdu musím zajet!

Popis podcastu

Dění kolem Salesforce v Česku - rozhovory s partnery, zákazníky a další