Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody S Dragonfly360

Poslechněte si podcast

10. 1. 2024

47 min

O epizodě podcastu

Zápisky člověk iteruje, kouká na otevřené dveře, zkouší a buď to vynde nebo to nevynde. A stejně to je se založením firmy; silné zaměření na real estate, ale nejenom tahle vertikála; druhou nohou je managed service, pro který si vyvinuli vlastní balíček pro komunikaci se zákazníkem, kontrolu provedených změn, vykazování práce; znalost konkurenčních řešení (v tomto případě Microsoft Dynamics) může být fajn při argumentaci proč Salesforce; Petr dává skvělé tipy jak něco udělat na jeho LinkedIn, využít Power Automate (od Microsoft) na generování dokumentů je jeden ze skvělých nápadů nejenom pro jeho cost-benefit poměr; dva až tři nové půlroční projekty ročně jsou takový zlatý střed, na který v této době kouká. Sales, Service, trochu Data Cloud je to co láká, Marketing Cloud trochu znají, ale úplně neláká. K tomu CRM Analytics/Tableau a k tomu znají i PowerBI; filozofie buňkových týmů (američani by řekli one pizza team), které jsou v zásadě fixní, izolované a kterých dělá v rámci firmy víc a víc. Plus těch pět lidí je ideálních i z hlediska projektů, které (minimálně nyní) dělá; reference fungují na získávání zákazníků nejvíc, LinkedIn je takový běh na dlouhou trať; mezioborová znalost šetří potenciálně hodně času - naučte se je a učte je zákazníky. Ať se jedná o chatGPT nebo ovládání počítače; office nebo remote? Remote asi funguje víc, nicméně lidi se potřebují potkávat, ale naučit se jde všechno; najmout seniora je potenciální risk - je dražší, nedá se přeučit. Školit si juniory, ideálně už na škole, je možná vlastně lepší myšlenka, která Petra láká; jak naučit juniory? Trailhead, certifikace, konzultace se seniory. Někteří chtějí samostatnost, jiní chtějí být kontrolovaní; v hledáčku mají podporu UnofficialSF s komponentami pro flow, které buď už mají hotové nebo na ně mají plány; pojistěte se!

Zápisky

  • člověk iteruje, kouká na otevřené dveře, zkouší a buď to vynde nebo to nevynde. A stejně to je se založením firmy;
  • silné zaměření na real estate, ale nejenom tahle vertikála;
  • druhou nohou je managed service, pro který si vyvinuli vlastní balíček pro komunikaci se zákazníkem, kontrolu provedených změn, vykazování práce;
  • znalost konkurenčních řešení (v tomto případě Microsoft Dynamics) může být fajn při argumentaci proč Salesforce;
  • Petr dává skvělé tipy jak něco udělat na jeho LinkedIn, využít Power Automate (od Microsoft) na generování dokumentů je jeden ze skvělých nápadů nejenom pro jeho cost-benefit poměr;
  • dva až tři nové půlroční projekty ročně jsou takový zlatý střed, na který v této době kouká. Sales, Service, trochu Data Cloud je to co láká, Marketing Cloud trochu znají, ale úplně neláká. K tomu CRM Analytics/Tableau a k tomu znají i PowerBI;
  • filozofie buňkových týmů (američani by řekli one pizza team), které jsou v zásadě fixní, izolované a kterých dělá v rámci firmy víc a víc. Plus těch pět lidí je ideálních i z hlediska projektů, které (minimálně nyní) dělá;
  • reference fungují na získávání zákazníků nejvíc, LinkedIn je takový běh na dlouhou trať;
  • mezioborová znalost šetří potenciálně hodně času - naučte se je a učte je zákazníky. Ať se jedná o chatGPT nebo ovládání počítače;
  • office nebo remote? Remote asi funguje víc, nicméně lidi se potřebují potkávat, ale naučit se jde všechno;
  • najmout seniora je potenciální risk - je dražší, nedá se přeučit. Školit si juniory, ideálně už na škole, je možná vlastně lepší myšlenka, která Petra láká;
  • jak naučit juniory? Trailhead, certifikace, konzultace se seniory. Někteří chtějí samostatnost, jiní chtějí být kontrolovaní;
  • v hledáčku mají podporu UnofficialSF s komponentami pro flow, které buď už mají hotové nebo na ně mají plány;
  • pojistěte se!

Popis podcastu

Dění kolem Salesforce v Česku - rozhovory s partnery, zákazníky a další