Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody S Brighten Digital

S Brighten Digital

Obrázek epizody S Brighten Digital

Poslechněte si podcast

2. 12. 2025

58 min

Natáčení podcastu, když si dáte cíl, že chcete mluvit s českými partnery, je super v tom, že se dozvíte i o firmách, o kterých normálně neslyšíte. Brighten Digital je přesně taková. Založená sice v Česku a s většinou lidí tady, ale operující primárně v zahraničí. S Lukášem se povídalo velmi dobře, zkratka Salesforce, SAP, CX (Customer Experience) a LifeScience je prý až moc velká, protože dělají i Manufacturing, Public a další vertikály a taky Microsoft, Marketing Automation a další věci, ale v zásadě to asi sedí.

Zápisky

  • vendor-agnostic, rozkročení přes Salesforce, SAP, Microsoft a další. Sám ale netuší, proč jsou vlastně zákazníci za SAP konzultanty ochotní platit výrazně víc než na jiných technologiích;
  • každý krok vyžaduje schválení všech 4 partnerů, což shledává jako dobrou věcí, navíc je to pořád stmeluje dohromady;
  • povídali jsme o Veeva, jejím rozchodu se Salesforce a tlaku na zákazníky, aby příští rok zmigrovali někam jinam - ohromná příležitost na transformační projekty, které asi budou nad jejich síly a tak se často spojují s Big4 firmami;
  • SAP CRM se ohromně posunulo a už to není ten starý nepoužitelný produkt;
  • mají vlastní způsob řízení projektů a jejch governance, což prý opravdu dělá rozdíl. Zkušenosti partnerů z velké čtyřky se tady prý projevuje;
  • nemají si problém vychovat juniory, hodně zaměření na studenty. Koukají po univerzálních hráčích, kteří nemají problém změnit roli a případně i technologii;
  • soft-skills jsou často důležitější než technická znalost (a ve světě AI to asi bude platit víc a víc);
  • všímá si mizení role Salesforce Administrator, už to v dnešním světě nestačí;
  • tlak na certifikace, ale neodměňují za ně primárně jednotlivce ale celý tým - ten tak na sebe tlačí, aby si je lidé dělali;
  • shodli jsme se, že většina zákazníků má pocit, jak jsou unikátní, ale všichni chtějí přesto implementovat best-practice. A když se na to koukneme z dostatečného odstupu tak jsou všichni překvapivě stejní.

Popis podcastu

Dění kolem Salesforce v Česku - rozhovory s partnery, zákazníky a další