
S Brighten Digital

Natáčení podcastu, když si dáte cíl, že chcete mluvit s českými partnery, je super v tom, že se dozvíte i o firmách, o kterých normálně neslyšíte. Brighten Digital je přesně taková. Založená sice v Česku a s většinou lidí tady, ale operující primárně v zahraničí. S Lukášem se povídalo velmi dobře, zkratka Salesforce, SAP, CX (Customer Experience) a LifeScience je prý až moc velká, protože dělají i Manufacturing, Public a další vertikály a taky Microsoft, Marketing Automation a další věci, ale v zásadě to asi sedí.
Zápisky
- vendor-agnostic, rozkročení přes Salesforce, SAP, Microsoft a další. Sám ale netuší, proč jsou vlastně zákazníci za SAP konzultanty ochotní platit výrazně víc než na jiných technologiích;
- každý krok vyžaduje schválení všech 4 partnerů, což shledává jako dobrou věcí, navíc je to pořád stmeluje dohromady;
- povídali jsme o Veeva, jejím rozchodu se Salesforce a tlaku na zákazníky, aby příští rok zmigrovali někam jinam - ohromná příležitost na transformační projekty, které asi budou nad jejich síly a tak se často spojují s Big4 firmami;
- SAP CRM se ohromně posunulo a už to není ten starý nepoužitelný produkt;
- mají vlastní způsob řízení projektů a jejch governance, což prý opravdu dělá rozdíl. Zkušenosti partnerů z velké čtyřky se tady prý projevuje;
- nemají si problém vychovat juniory, hodně zaměření na studenty. Koukají po univerzálních hráčích, kteří nemají problém změnit roli a případně i technologii;
- soft-skills jsou často důležitější než technická znalost (a ve světě AI to asi bude platit víc a víc);
- všímá si mizení role Salesforce Administrator, už to v dnešním světě nestačí;
- tlak na certifikace, ale neodměňují za ně primárně jednotlivce ale celý tým - ten tak na sebe tlačí, aby si je lidé dělali;
- shodli jsme se, že většina zákazníků má pocit, jak jsou unikátní, ale všichni chtějí přesto implementovat best-practice. A když se na to koukneme z dostatečného odstupu tak jsou všichni překvapivě stejní.