
26: Daniel Urminský, Isobar 4. díl: Zákaznická 360 a ponákupní chování

O epizodě podcastu
Který zákazník je nejlepší? Jak se zákazníkem pracovat po tom, co si u vás nakoupí? Jak zákazníky klasifikovat? Proč je těžké odhlásit se z newsletteru? Jak se liší práce se zákazníkem v aftersalesu od ostatních fází cesty zákazníka? Proč je u Googlu těžké najít zákaznickou podporu?
Který zákazník je nejlepší? Jak se zákazníkem pracovat po tom, co si u vás nakoupí? Jak zákazníky klasifikovat? Proč je těžké odhlásit se z newsletteru? Jak se liší práce se zákazníkem v aftersalesu od ostatních fází cesty zákazníka? Proč je u Googlu těžké najít zákaznickou podporu?
Popis podcastu
Podcast SalesBooster vám ukáže, že obchodní procesy nejsou raketová věda! Petr Sobotka a jeho hosté ve světě sales a B2B marketingu pro všechny podnikatele, které zajímá, jak lépe prodávat a zvýšit tak hodnotu své firmy.