Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 26: Daniel Urminský, Isobar 4. díl: Zákaznická 360 a ponákupní chování

26: Daniel Urminský, Isobar 4. díl: Zákaznická 360 a ponákupní chování

Obrázek epizody 26: Daniel Urminský, Isobar 4. díl: Zákaznická 360 a ponákupní chování

Poslechněte si podcast

20. 1. 2021

18 min

O epizodě podcastu

Který zákazník je nejlepší? Jak se zákazníkem pracovat po tom, co si u vás nakoupí? Jak zákazníky klasifikovat? Proč je těžké odhlásit se z newsletteru? Jak se liší práce se zákazníkem v aftersalesu od ostatních fází cesty zákazníka? Proč je u Googlu těžké najít zákaznickou podporu?
Který zákazník je nejlepší? Jak se zákazníkem pracovat po tom, co si u vás nakoupí? Jak zákazníky klasifikovat? Proč je těžké odhlásit se z newsletteru? Jak se liší práce se zákazníkem v aftersalesu od ostatních fází cesty zákazníka? Proč je u Googlu těžké najít zákaznickou podporu?

Popis podcastu

Podcast SalesBooster vám ukáže, že obchodní procesy nejsou raketová věda! Petr Sobotka a jeho hosté ve světě sales a B2B marketingu pro všechny podnikatele, které zajímá, jak lépe prodávat a zvýšit tak hodnotu své firmy.