
Podcast SalesBooster
76 epizod
20 odběratelů

76: Martin Vasquez: Musíte pochopit problém klienta a nabízet relevantní řešení
Včera
47 min

75: Marián Tomko: Zaměřte se na jednu věc a tu dělejte dobře
22. 11. 2023
38 min

74: Jakub Bína: Založte si skupinu a věnujte se lidem, komunita je zásadní
13. 11. 2023
48 min

73: Ivo Mach: Prodej musí být divadlo, lidé jsou rádi baveni
25. 10. 2023
37 min

72: Adam Bárta: Kdo neměří, ten neřídí
13. 9. 2023
31 min

71: Matej Turčan: Vědomosti z dobrého školení si vezmete z kanceláře domů
31. 8. 2023
32 min

70: Josef Sobotka: Nejlepší obchodník se o lidi opravdu zajímá, pak má výsledky
26. 6. 2023
34 min

69: Robert Soudný: Zákazník je důležitější než produkt
5. 6. 2023
30 min

68: Nikola Voštová: Jednání je vždycky o klientovi, víc musí mluvit on
17. 5. 2023
30 min

67: Vojtěch Bořil: Nejdříve budujte zákaznickou bázi, až potom řešte firemní strukturu
2. 5. 2023
43 min

66: Pavel Šíma: Vyjednávání při prodeji firmy je jako boxerský zápas s několika koly
14. 3. 2023
52 min

65: Petr Passinger: Sales a marketing v jedné firmě si musí důvěřovat, i když je to komplikované
2. 3. 2023
41 min

64: Pavel Svoreň: Když prodáváte dům, musíte mít uklizeno. Stejné je to s prodejem firmy.
1. 2. 2023
46 min

63: Petr Pouchlý: Ulovit velrybu a uctít klienta, to je Whale Hunting v obchodu
20. 12. 2022
46 min

62: Jiří Navrátil: Mezi businessem a vědou musíme stavět mosty
13. 12. 2022
28 min

61: Ondřej Vaněk a Jiří Pech: Na první schůzce musíte klienta nadchnout, ale také rozptýlit jeho obavy
5. 12. 2022
45 min

60: Jakub Sobotka: Koučovatelnost je jedna z nejdůležitějších vlastností úspěšného obchodníka
18. 10. 2022
24 min

59: Ctibor Machala: Nastává doba pro opravdu dobré makléře
29. 9. 2022
28 min

58: Miroslav Kaleta: Nemůžete řešit digitalizaci celé firmy jen jako manažer od stolu
23. 8. 2022
20 min

57: Jan Frey: Když chcete prodat firmu, musíte si připravit silný příběh
22. 6. 2022
25 min

56: Vlastimil Nešetřil: Ve vinařském businessu potřebujete dostat lidi k vám. Na skleničku!
16. 6. 2022
31 min

55: Martin Bazala: Osobní kontakt s klientem je mimořádná studnice informací
18. 5. 2022
43 min

54: Michala Plachká: Ve vztahu ke klientům je důležité se na ně umět napojit
26. 4. 2022
28 min

53: Václav Planka: Mění se globalizovaný svět trhů a musíte se s tím smířit
14. 4. 2022
21 min

52: Gabriela Končitíková: Nejlepší vedení je takové, kteří ostatní ani necítí, říkal Baťa
5. 4. 2022
32 min