Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #2 Andrea Klímová – ALFA A OMEGA SPOLEČNOSTI JSOU POTŘEBY KLIENTA; PŘEDNOSTÍ RAIFFKY JE VELMI DOBRÁ APLIKACE A MOBILNÍ BANKOVNICTVÍ

#2 Andrea Klímová – ALFA A OMEGA SPOLEČNOSTI JSOU POTŘEBY KLIENTA; PŘEDNOSTÍ RAIFFKY JE VELMI DOBRÁ APLIKACE A MOBILNÍ BANKOVNICTVÍ

Obrázek epizody #2 Andrea Klímová – ALFA A OMEGA SPOLEČNOSTI JSOU POTŘEBY KLIENTA; PŘEDNOSTÍ RAIFFKY JE VELMI DOBRÁ APLIKACE A MOBILNÍ BANKOVNICTVÍ

Poslechněte si podcast

4. 10. 2023

34 min

O epizodě podcastu

Ve druhém díle našeho Raiffcastu se Andrea Klímová, Head of Customer Experience & Market Research, rozpovídá o potřebách klientů a důlěžitosti zpětné vazby. V podcastu se také dozvíte více o digitalizaci a inovacích v oblasti zákaznické zkušenosti. Timeline: 1:45 – Kdo je Andrea Klímová  4:30 – Zákaznická zkušenost a čím se zabývá  7:00 – Firemní kultura  9:50 – Jak se mění potřeby a očekávání klientů  12:50 – Digitalizace vs lidský faktor  14:10 – Inovace zákaznické zkušenosti a benchmark ve světě a v ČR  20:05 – Klienti a zpětná vazba  22:15 - Projekty a eventy k podpoře zákaznické zkušenosti   24:00 – Kontakt s klienty a Zákaznický den  28:10 – Práce Andrei a jejího týmu    🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@RaiffeisenBankCz  📸 Instagram: https://www.instagram.com/raiffeisenbank_cz

Ve druhém díle našeho Raiffcastu se Andrea Klímová, Head of Customer Experience & Market Research, rozpovídá o potřebách klientů a důlěžitosti zpětné vazby. V podcastu se také dozvíte více o digitalizaci a inovacích v oblasti zákaznické zkušenosti.

Timeline:

1:45 – Kdo je Andrea Klímová

4:30 – Zákaznická zkušenost a čím se zabývá

7:00 – Firemní kultura

9:50 – Jak se mění potřeby a očekávání klientů

12:50 – Digitalizace vs lidský faktor

14:10 – Inovace zákaznické zkušenosti a benchmark ve světě a v ČR

20:05 – Klienti a zpětná vazba

22:15 - Projekty a eventy k podpoře zákaznické zkušenosti

24:00 – Kontakt s klienty a Zákaznický den

28:10 – Práce Andrei a jejího týmu

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@RaiffeisenBankCz

📸 Instagram: https://www.instagram.com/raiffeisenbank_cz

Popis podcastu

RAIFFCAST Podcast nejen o financích. SAMOZŘEJMĚ.