Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #07 Ondřej Borkovec - KLIENTI NĚČEKAJÍ, ŽE ČTEME JEJICH ZPĚTNOU VAZBU; PROŠLAPÁVÁME KLIENTSKÉ CESTY, KTERÉ VYLEPŠUJEME

#07 Ondřej Borkovec - KLIENTI NĚČEKAJÍ, ŽE ČTEME JEJICH ZPĚTNOU VAZBU; PROŠLAPÁVÁME KLIENTSKÉ CESTY, KTERÉ VYLEPŠUJEME

Obrázek epizody #07 Ondřej Borkovec - KLIENTI NĚČEKAJÍ, ŽE ČTEME JEJICH ZPĚTNOU VAZBU; PROŠLAPÁVÁME KLIENTSKÉ CESTY, KTERÉ VYLEPŠUJEME

Poslechněte si podcast

15. 3. 2024

41 min

O epizodě podcastu

V sedmém díle Raiffcastu se s Ondřejem Borkovcem věnujeme primárně service designu. A to doslova od A do Z. Tak se do toho zaposlouchejte s námi a užijte si další díl našeho podcastu. Timeline: 0:15 – Kdo je Ondřej Borkovec  0:29 – Co je to service design  1:57 – Souvislost service designu se zákaznickou zkušeností  2:39 – Jak se Ondřej dostal k service designu  5:28 – Rozdíl mezi service design a design thinking  7:20 – Design sprint  8:40 – Jak probíhá organizace design thinkingu  15:45 – Ideální délka design sprintu  18:09 – Nejdelší design sprint, který Ondřej zažil  18:28 – Ondrova cesta do banky  23:20 – Hranice design sprintu  26:10 – Začátek a konec práce service designera  29:01 – Největší výzvy v service designu  30:30 – Co Ondřeje na jeho práci nejvíce baví  32:46 – Perličky z praxe service designu  33:45 – Zpětná vazba  35:42 – Budoucnost service designu  36:50 – Zákaznická zkušenost  39:00 – Čemu jinému by se Ondra věnoval, kdyby ne service designu    🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@RaiffeisenBankCz  📸 Instagram: https://www.instagram.com/raiffeisenbank_cz

V sedmém díle Raiffcastu se s Ondřejem Borkovcem věnujeme primárně service designu. A to doslova od A do Z. Tak se do toho zaposlouchejte s námi a užijte si další díl našeho podcastu.

Timeline:

0:15 – Kdo je Ondřej Borkovec

0:29 – Co je to service design

1:57 – Souvislost service designu se zákaznickou zkušeností

2:39 – Jak se Ondřej dostal k service designu

5:28 – Rozdíl mezi service design a design thinking

7:20 – Design sprint

8:40 – Jak probíhá organizace design thinkingu

15:45 – Ideální délka design sprintu

18:09 – Nejdelší design sprint, který Ondřej zažil

18:28 – Ondrova cesta do banky

23:20 – Hranice design sprintu

26:10 – Začátek a konec práce service designera

29:01 – Největší výzvy v service designu

30:30 – Co Ondřeje na jeho práci nejvíce baví

32:46 – Perličky z praxe service designu

33:45 – Zpětná vazba

35:42 – Budoucnost service designu

36:50 – Zákaznická zkušenost

39:00 – Čemu jinému by se Ondra věnoval, kdyby ne service designu

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@RaiffeisenBankCz

📸 Instagram: https://www.instagram.com/raiffeisenbank_cz

Popis podcastu

RAIFFCAST Podcast nejen o financích. SAMOZŘEJMĚ.