
Vyhodnocování a optimalizace reklamy na sociálních sítích s Milanem Cidilem

O epizodě podcastu
Sociální sítě jsou skvělý reklamní kanál, ale zároveň spoustě PPC specialistů způsobují bolení hlavy, když přijde na jejich vyhodnocování a srovnání s jinými kanály. Proto jsem se jim s Milanem Cidilem - zakladatelem agentur 6clickz podívali na zoubek.
Bavili jsme se o tam, jak a proč se liší konverzní data, která najdete v Analytics, reklamních systémech a vašem CRM. Proč jsou i přesto kampaně na sociálních sítích vhodné i pro čistě výkonnostní marketing a jak přistupovat k jejich vyhodnocování. Jak vám v tom můžou pomoct nástroje třetích stran. A nemohli jsme opomenout ani raketově rostoucí TikTok a jeho marketingový potenciál.
Milana a 6clickz můžete sledovat zde:
https://www.linkedin.com/in/milan-cidilo-02593769/
https://twitter.com/emcidilo
https://www.6clickz.com/
--- Send in a voice message: https://anchor.fm/ladislav-vitous/messageSociální sítě jsou skvělý reklamní kanál, ale zároveň spoustě PPC specialistů způsobují bolení hlavy, když přijde na jejich vyhodnocování a srovnání s jinými kanály. Proto jsem se jim s Milanem Cidilem - zakladatelem agentur 6clickz podívali na zoubek.
Bavili jsme se o tam, jak a proč se liší konverzní data, která najdete v Analytics, reklamních systémech a vašem CRM. Proč jsou i přesto kampaně na sociálních sítích vhodné i pro čistě výkonnostní marketing a jak přistupovat k jejich vyhodnocování. Jak vám v tom můžou pomoct nástroje třetích stran. A nemohli jsme opomenout ani raketově rostoucí TikTok a jeho marketingový potenciál.
Milana a 6clickz můžete sledovat zde:
https://www.linkedin.com/in/milan-cidilo-02593769/
https://twitter.com/emcidilo
https://www.6clickz.com/