Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody O budoucnosti PPCček a o Performance Max s Davidem a Honzou Janouškovými (část 2.)

O budoucnosti PPCček a o Performance Max s Davidem a Honzou Janouškovými (část 2.)

Obrázek epizody O budoucnosti PPCček a o Performance Max s Davidem a Honzou Janouškovými (část 2.)

Poslechněte si podcast

4. 11. 2022

40 min

O epizodě podcastu

Dnes navazujeme na započatý rozhovor z minulého měsíce s Davidem a Honzou Janouškovými. Marketingovými bratry z agentury Taste.

Ve druhé části našeho rozhovoru jsme se blíže podívali na současnou ekonomicko-geopolitickou situaci a to, jak ovlivňuje výkon našich kampaní. A pak také na to, jak se jen za posledních pár let proměnila PPCčka a jak se je co nejlépe naučit.

Je lepší škola, nebo praxe? Jaké kurzy a zdroje vás posunout nejvíc? A jak se vypořádat s cookielištou a nedostatkem dat? To všechno se dozvíte v dnešní epizodě.

Kluky můžete sledovat zde:

Digichef:

https://digichef.cz/autor/jan-janousek

https://digichef.cz/autor/david-janousek


Další nálož doporučené četby od kluků:


Thinking, Fast and Slow:

https://www.nejlevnejsi-knihy.cz/kniha/thinking-fast-and-slow-4476212.html


Choice Factory:

https://www.nejlevnejsi-knihy.cz/kniha/choice-factory.html


The Long and the Short of it:

https://www.amazon.com/Long-Short-Balancing-Long-Term-Strategies/dp/085294134X


Media in Focus:

https://www.amazon.com/Media-Focus-Marketing-Effectiveness-Digital/dp/0852941412


Effectiveness in Context:

https://www.amazon.com/Effectiveness-Context-Manual-Brand-Building/dp/0852941455


Lemon. How the advertising brain turned sour:

https://www.amazon.com/Lemon-advertising-brain-turned-sour/dp/0852941471

--- Send in a voice message: https://anchor.fm/ladislav-vitous/message

Dnes navazujeme na započatý rozhovor z minulého měsíce s Davidem a Honzou Janouškovými. Marketingovými bratry z agentury Taste.

Ve druhé části našeho rozhovoru jsme se blíže podívali na současnou ekonomicko-geopolitickou situaci a to, jak ovlivňuje výkon našich kampaní. A pak také na to, jak se jen za posledních pár let proměnila PPCčka a jak se je co nejlépe naučit.

Je lepší škola, nebo praxe? Jaké kurzy a zdroje vás posunout nejvíc? A jak se vypořádat s cookielištou a nedostatkem dat? To všechno se dozvíte v dnešní epizodě.

Kluky můžete sledovat zde:

Digichef:

https://digichef.cz/autor/jan-janousek

https://digichef.cz/autor/david-janousek


Další nálož doporučené četby od kluků:


Thinking, Fast and Slow:

https://www.nejlevnejsi-knihy.cz/kniha/thinking-fast-and-slow-4476212.html


Choice Factory:

https://www.nejlevnejsi-knihy.cz/kniha/choice-factory.html


The Long and the Short of it:

https://www.amazon.com/Long-Short-Balancing-Long-Term-Strategies/dp/085294134X


Media in Focus:

https://www.amazon.com/Media-Focus-Marketing-Effectiveness-Digital/dp/0852941412


Effectiveness in Context:

https://www.amazon.com/Effectiveness-Context-Manual-Brand-Building/dp/0852941455


Lemon. How the advertising brain turned sour:

https://www.amazon.com/Lemon-advertising-brain-turned-sour/dp/0852941471

Popis podcastu

První český podcast výhradně o PPC reklamě. https://ppcpodcast.cz