00:00
Stav evropského autoprůmyslu – úvodní rámec
00:39
Dieselgate jako spouštěč regulací a změn
01:36
Výpadky výroby a hlavní příčiny poklesu zisků
02:20
EU fokus na CO2, Green Deal a ambice elektrifikace
03:17
Vývojové cykly a „nouzová řešení“ kvůli času
04:01
Covid, dotace, přestavby fabrik a řetězce
04:58
Proč se BEV neuchytily: politika, dotace, manažerské sázky
06:28
Mimoevropské značky vs. náročnost EU trhu; ceny a Norsko
07:25
ČR bez plošných dotací; Bratislava a Citigo e iV jako příklad
08:59
BEV ve městě dává smysl, ale výroba je ztrátová
09:40
Stárnoucí vozový park v ČR a (ne)možnost bez dotací
10:21
Nabídka vs. potřeby: užitková BEV a flotilové „tabulky“
12:03
Brzdění výroby (Stellantis), obrat u Porsche, zavřená baterkárna
14:03
Zákazník chce použitelnost; ústup univerzálních aut
16:49
Konec masových ICE modelů, tlak na BEV a flotilové pokuty
19:28
Zákaz ICE podle Vavery neprojde; čekejte nové daně a STK ročně
21:28
Vytlačování aut z měst; pobídky a realita používání BEV
23:04
2035 vs. přezkum 2026; Euro 7, hmotnosti a řidičák B
24:52
Rozporuplné výroky šéfů (Audi, Mercedes) a co z nich plyne
26:38
Politizace vs. byznys; propad zisků kvůli ignorování potřeb
27:46
Bruselský minisummit; „budoucnost je elektrická“ vs. realita IAA
30:00
Čína drží bateriový řetězec; propaganda vs. nejistota budoucnosti
31:20
Regulace osobní mobility; část lidí přejde ke sdílení
33:12
BEV pro max ~30 % řidičů; menší nájezdy po covidu
34:00
Proč Čína vítězí: JV 49 %, kopírování, domácí preference
36:52
Ztráta trhů, cla a plné přístavy; zisky padají
37:52
Kdo vyhraje: diktát ceny vs. auto, které slouží zákazníkovi
38:44
Evropa opouští průmysl; Čína zvolila elektřinu; fáze přerodu
39:24
Neveselý výhled pro zákazníka; zmírnění tlaku na 100% BEV