00:00
Speciál k Čápům s mákem, „Co to je máma?“ jako leitmotiv
01:23
Co byl pořad Čápi s mákem, vysílání 2010 a kvalita 1. řady
02:05
Srovnání s Real Housewives, Markus Krug a pojetí bulváru
02:35
Obsazení soutěžících a kombinace bulvarizace/nebulvarizace
02:58
Nora Mojsejová v Košicích: rozvodový kontext a módní „Dubai“ estetika
04:18
Empatie k Noře: krize, stres z natáčení, výbuch a vymezení se vůči štábu
06:07
Nora vykazuje štáb, 15min monolog na JOJ; otevření soukromí vs. ostatní lokace
07:20
Kdo koho pustil domů: Iveta v půjčeném domě, Agáta u mámy, Dolly+Eva u Lídy
08:20
Letadlo s maskami, šok z Dolly; Agáta volá mámě – chybějící audio jako střihová chyba
09:35
Reakce na Dolly: Agáta neznala, Iveta by nepřišla – pak chválí; Lída: „ať si užívá“
11:09
Dolly jako „Lady Diana“: Hilton, děti novinářů, květiny; Nightwork a cameo v Teplácích
12:31
Bulvární kauza „bílá čára“ u Dolly, chystaná žaloba; Ivetin vtip o bílém prášku
13:22
Kdo líkuje do bulváru: Agáta se distancuje; podezření na Ivetin tým/Jarka Šimka
14:47
Dolly o Ivetě jen dobře; show jako „Rakousko-Uhersko“ v malém, metanarativy
15:33
Epos, anšlus, teorie mezinárodních vztahů a nápad na „doktorát“ z Čápů
16:30
Start 1. řady: šok z Dolly, Eva Máziková jako „restart“ na české scéně
17:28
Nora vs. Eva: „kreatúra“, Eviny řezy a vyprávění Zuzaně (Salma „Hajek“ zoubky)
18:20
Duo Zuzana Belohorcová & Vlasta Hájek: „padák“, kontroverze a vulgarity ve zprávách
19:29
Hlasovky Vlasty Hájka, odmítnutí toxicity („Vlasto stop“)
20:20
Out: radikalizace; varování před napadáním; americký vliv a kanárské kauzy
21:06
Kanárské nemovitosti, Bendová, vzorec konfliktů; Zuzana tehdy vs. dnes
22:23
Zuzana & Dospiva (Penta), útoky na Hřiba; dramaturgická tříaktovka Čápů
23:39
Ivetin večer: půjčený dům, kouření při vaření, pomáhá kamarádka
24:57
Žárlivosti a demonstrace statusu: „heja heja“, Evy manažer, Dollyho partner „povoláním syn“
26:30
Jídla a hlášky: „Co to je máma?“, „petrželk tu znám“, karbofobie vs. majonéza, Agátin gag
28:28
Kdo vařil nejlíp: humr Dolly+Eva; „světovost“ vs. domácí vkus
29:38
Hudební dramaturgie: Nina Simone, Justice; cinefilní střih k velkému finále
30:49
Katastrofa/finále: touha po dalších řadách, potenciál českých Housewives
31:35
Iveta: empatie, písně o životě; finální střet u Eva+Dolly (Ečka, „přírodní žena“, body)
33:13
„Evo stop“ (Vlasta), running joke „v roce 2010“, mužský prvek v show
35:19
„Babinec je skvělej“, mantra „Mediterrán“, návrat k R-U čtení pořadu
36:16
Typologie: Němka (světovost), Dolly (OK), Češky (rigidita), Slovenky (ostrá řeč)
38:16
Nora jako „Azalea Banks“: ikonické výroky; reklamy – Nora x Kaufland (pro), Kolečko (proti)
40:14
Vary: Kolečko vs. očekávání Šimona; Aneta Vignerová a „hnědá“, Dolly & Vignerová u Hřebejka
42:30
Národní mix a strach/empatie; plán živého Poprasku s Evou Mázikovou (kontakt mají)
43:56
Český „Čechov“ habitus vs. Evina flexibilita; „nič nového… dáme si repete“
46:40
In/Out: Zuzanin závěrečný „read“, babišovská dikce vs. slovenská přímost
48:26
ČSFD: nízké skóre, ale pětihvězdné eseje; vyzdvižení střihu a hudby
49:48
Postmoderní eklekticismus, intertextovost a implicitní kritika bulváru
51:09
Osobní „in“: uvědomění a vděk; Šimon cituje vlastní zprávu o „nahovno líp“
52:41
Eklekticismus (definice), středoevropská identita; dezertová linka (jahody/maliny, lanýž)