
CX: Baví nás se bavit s klienty

Poslechněte si podcast
26. 12. 2023
30 min
CX = customer experience = klientská zkušenost je hlavně o emocích klientů, o jejich zážitku s firmou. Ale CX za pomocí analýzy klientských dat umí i měřit její finanční přínos pro firmu.
Zveme vás k poslechu nové epizody Co to CX vlastně je, co a jak dělá si poslechněte v nové epizodě Podcastu od Kooperativy s vedoucí týmu klientské zkušnosti Martinou Švábovou.
Hlavní témata:
1:50 – Co je to CX a proč je dobré mít tým klientské zkušenosti ve firmě
5:41 – Jak zjišťujeme, jestli jsou klienti spokojení a jak s tím pracujeme
13:52 – CX tvoříme všichni ve firmě a nejlepší způsob, jak to dělat je propojit kolegy přímo s klienty. Jedním z nástrojů v Kooperativě je Hlas zákazníka
19:39 – Cesty zákazníků nám pomáhají lépe poznat potřeby klientů
24:03 – Jaký je cíl CX v Kooperativě
26:33 – Nová online komunita interních nadšenců, která CX v Kooperativě tvoří
Popis podcastu
Podcast pro život, jaký je. Pro ty, kteří chtějí mít přehled o novinkách a zajímavostech ze zeleného světa pojištění od Kooperativy. V rozhovorech otevíráme témata ze všech oblastí životního i neživotního pojištění a odhalujeme střípky ze zákulisí. Nalaďte se s námi na klidnější život.