
O epizodě podcastu
Hostujícího mikrofonu se tentokrát ujal Martin Štěpanovský, spoluzakladatel agentury Scale, který stojí za kampaněmi na sociálních sítích pro Signal Festival, Colours of Ostrava nebo Finále Plzeň. Je potřeba mít připravenou strategii a detailní obsahový plán nebo stačí fungovat v kreativním chaosu? Pokud se nad sociálními sítěmi potřebujete zamyslet z jiného pohledu, tenhle díl PÍÁRKA je rozhodně pro vás!
Hostujícího mikrofonu se tentokrát ujal Martin Štěpanovský, spoluzakladatel agentury Scale, který stojí za kampaněmi na sociálních sítích pro Signal Festival, Colours of Ostrava nebo Finále Plzeň. Je potřeba mít připravenou strategii a detailní obsahový plán nebo stačí fungovat v kreativním chaosu? Pokud se nad sociálními sítěmi potřebujete zamyslet z jiného pohledu, tenhle díl PÍÁRKA je rozhodně pro vás!❓Kde najdete HOSTA:IG: https://www.instagram.com/okomartinovo/FB:https://www.facebook.com/turnthescaleKdo vás podcastem provedl?👱🏻♀️Nikola:LN: https://www.linkedin.com/in/nikolalorinczova/IG: https://www.instagram.com/nikolalorincz/FB: https://www.facebook.com/NikolaLorinczova👩🏻Pavla:LN: https://www.linkedin.com/in/pavlaumlaufova/IG: https://www.instagram.com/paja_umlauf/FB: https://www.facebook.com/paja.umlaufova/Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO.IG: https://www.instagram.com/piaristii/FB: https://www.facebook.com/search/top?q=piaristiWeb: https://www.piaristi.cz/csKontaktní e-mail: piaristi@piaristi.cz
Popis podcastu
Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.
