Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #53 Ondřej Sláma o digitální reklamě, která prodá váš produkt

#53 Ondřej Sláma o digitální reklamě, která prodá váš produkt

Obrázek epizody #53 Ondřej Sláma o digitální reklamě, která prodá váš produkt

Poslechněte si podcast

28. 10. 2021

48 min

O epizodě podcastu

Ondřej Sláma zkušenosti v online marketingu sbírá od roku 2006. Vyzkoušel si práci jak na straně médií, tak jako freelancer, zaměstnanec online reklamní agentury ve Velké Británii nebo jako zakladatel vlastní agentury. Dnes vede marketingový data tým v Alze a je jeden z Google trenérů. V 53. díle PÍÁRKA nám vysvětluje, jak funguje svět digitální reklamy. Co prodáváte a komu? Kolik toho chcete prodat a kdo je váš zákazník? Těmito otázkami Ondřej začíná práci na každé nové kampani. V podcastu vám vysvětlí jaké formáty a kanály online reklamy můžeme používat, jaká sdělení komunikovat, kolik peněz si připravit nebo třeba jaký je rozdíl mezi výkonnostní a brandovou kampaní. Tento díl PÍÁRKA je pro všechny, kteří chtějí prodávat na internetu.


Kde najdete HOSTA:
LN: https://www.linkedin.com/in/ondrejslama/


Ondřej Sláma zkušenosti v online marketingu sbírá od roku 2006. Vyzkoušel si práci jak na straně médií, tak jako freelancer, zaměstnanec online reklamní agentury ve Velké Británii nebo jako zakladatel vlastní agentury. Dnes vede marketingový data tým v Alze a je jeden z Google trenérů. V 53. díle PÍÁRKA nám vysvětluje, jak funguje svět digitální reklamy. Co prodáváte a komu? Kolik toho chcete prodat a kdo je váš zákazník? Těmito otázkami Ondřej začíná práci na každé nové kampani. V podcastu vám vysvětlí jaké formáty a kanály online reklamy můžeme používat, jaká sdělení komunikovat, kolik peněz si připravit nebo třeba jaký je rozdíl mezi výkonnostní a brandovou kampaní. Tento díl PÍÁRKA je pro všechny, kteří chtějí prodávat na internetu.❓Kde najdete HOSTA:LN: https://www.linkedin.com/in/ondrejslama/🔹 Další zajímavé odkazy:Web Ondreje: https://www.ondrejslama.cz/Google Digitální garáž: https://learndigital.withgoogle.com/digitalnigarazDigisemestr: https://www.digisemestr.cz/Kdo vás podcastem provedl?👱🏻‍♀️Nikola:LN: https://www.linkedin.com/in/nikolalorinczova/IG: https://www.instagram.com/nikolalorincz/FB: Nikola Lörincz👩🏻Pavla:LN: https://www.linkedin.com/in/pavlaumlaufova/IG: https://www.instagram.com/paja_umlauf/FB: Pája UmlaufováJsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO.IG: https://www.instagram.com/piaristii/FB: https://www.facebook.com/search/top?q=piaristiWeb: https://www.piaristi.cz/csE-mail: piaristi@piaristi.cz

Popis podcastu

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.