
O epizodě podcastu
Matez Jindra stojí za výzkumy a poznáním zákazníků značek jako Zoot, Pietro Filipi nebo Kokoza. Proč je důležité rozumět svým zákazníkům? Jak a proč se pouštět do výzkumu? A proč čísla neříkají celý příběh? Pokud chcete mít spojené klienty a znát dobře jejich potřeby, tenhle díl je přímo pro vás.
Matez Jindra je spoluzakladatelem výzkumné agentury Makevision, se kterou se zaměřuje na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Proč je důležité rozumět svým klientům či návštěvníkům? Kdy se pouštět do výzkumu, jakou metodu si vybrat a jak výzkum využít v kultuře? Pokud přemýšlíte o vyzkoušení průzkumu pro menší projekt, tenhle díl je přímo pro vás.❓Kde najdete HOSTA:LN: https://www.linkedin.com/in/matezjindra/TW: https://twitter.com/matez_jindraKdo vás podcastem provedl?👱🏻♀️Nikola:LN: https://www.linkedin.com/in/nikolalorinczova/IG: https://www.instagram.com/nikolalorincz/FB: https://www.facebook.com/NikolaLorinczova👩🏻Pavla:LN: https://www.linkedin.com/in/pavlaumlaufova/IG: https://www.instagram.com/paja_umlauf/FB: https://www.facebook.com/paja.umlaufova/Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO.IG: https://www.instagram.com/piaristii/FB: https://www.facebook.com/search/top?q=piaristiWeb: https://www.piaristi.cz/csKontaktní e-mail: piaristi@piaristi.cz
Popis podcastu
Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.
