
O epizodě podcastu
Karel Pařízek vede marketingový tým v BOOT!Q (dříve Blueberry) a jako Google trenér pomáhá neziskovému sektoru s nastavením správných digitálních marketingových strategií. Co to jsou marketingové funely? Proč byste je měli používat? Co se skrývá pod slovíčky See-Think-Do-Care a jak je uvést do praxe? Pokud STDC nepoužíváte, po tomhle dílu garantujeme, že začnete.
Karel Pařízek vede marketingový tým v BOOT!Q (dříve Blueberry) a jako Google trenér pomáhá neziskovému sektoru s nastavením správných digitálních marketingových strategií. Co to jsou marketingové funely? Proč byste je měli používat? Co se skrývá pod slovíčky See-Think-Do-Care a jak je uvést do praxe? Pokud STDC nepoužíváte, po tomhle dílu garantujeme, že začnete.❓Kde najdete HOSTA:LN: https://www.linkedin.com/in/karelparizek/Kdo vás podcastem provedl?👱🏻♀️Nikola:LN: https://www.linkedin.com/in/nikolalorinczova/IG: https://www.instagram.com/nikolalorincz/FB: https://www.facebook.com/NikolaLorinczova👩🏻Pavla:LN: https://www.linkedin.com/in/pavlaumlaufova/IG: https://www.instagram.com/paja_umlauf/FB: https://www.facebook.com/paja.umlaufova/Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO.IG: https://www.instagram.com/piaristii/FB: https://www.facebook.com/search/top?q=piaristiWeb: https://www.piaristi.cz/csKontaktní e-mail: piaristi@piaristi.cz
Popis podcastu
Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.
