Navazujeme na dřívější rozhovor s Janem Minaříkem, který vyšel v březnu na AffilBoxím podcastu: 53. epizoda o redesignu webu i firmy. S Janem jsme pokračovali v debatě o affiliate partnerech, protože jsou často jeho klienty - v rámci vývoje webů či grafiky webů a propagačních prvků, které musí být extrémně konverzní..Jak se liší práce na webech affiláků, oproti klasickým zakázkám na prezentačních webech? Jsou opravdu partneři tak draví po výkonu webu a měřitelnosti výsledků? A opravdu tak tlačí na opakované A/B testování, které stále pokračuje?Jan Minařík je letitý UX specialista a stratég, který svým klientům v rámci webové agentury Effecto Creatives a Effektivního náboru pomáhá růst. A vizuál kompletního AffilBoxu (aktuálně webu, ale v budoucnu i samotné služby) je právě od jeho týmu.Hlavními body celého rozhovoru byly:Affiláci jsou nejlepší markeťáci - kdyby nebyli, umřeli by hladyKaždý korporátní “mkt specialista” by se měl od affiláku co učitA/B testování vizuálů jako základ práceZkušenosti z designů na affiláckých webech - čím se liší od běžných klientů?Vždy jdou za konverzíJe zde odlišnost i v komplexitě designu?Vše je podřízené konverznosti celého webuDlouhodobostí dalšího vývojeNovinky z AffilBoxu kolem partnerů a influencerůKdyby vás více zajímalo, co na AffilBox.cz a PartnerBox.cz nově nabízíme, podívejte se na naše výsledky - na case study o přínosu a růstu klientů skrze affiliate a influencerských marketing.A prosím nezapomeňte odebírat tento podcast ve své oblíbené aplikaci = letos máme v plánu vícero rozhovorů - což už teď jasně splňujeme a máme 3 další nahrané a připravené ve frontě.Tímto dílem vás provázel Ondřej Martinek. Děkuji moc za váš čas a poslech!
Navazujeme na dřívější rozhovor s Janem Minaříkem, který vyšel v březnu na AffilBoxím podcastu : 53. epizoda o redesignu webu i firmy .
S Janem jsme pokračovali v debatě o affiliate partnerech , protože jsou často jeho klienty - v rámci vývoje webů či grafiky webů a propagačních prvků , které musí být extrémně konverzní..
Jak se liší práce na webech affiláků, oproti klasickým zakázkám na prezentačních webech? Jsou opravdu partneři tak draví po výkonu webu a měřitelnosti výsledků ? A opravdu tak tla č í na opakované A/B testování , které stále pokračuje?
Jan Minařík je letitý UX specialista a stratég, který svým klientům v rámci webové agentury Effecto Creatives a Effektivního náboru pomáhá růst. A vizuál kompletního AffilBoxu (aktuálně webu, ale v budoucnu i samotné služby) je právě od jeho týmu .
Hlavními body celého rozhovoru byly:
-
Affiláci jsou nejlepší markeťáci - kdyby nebyli, umřeli by hlady
-
A/B testování vizuálů jako základ práce
-
Zkušenosti z designů na affiláckých webech - čím se liší od běžných klientů?
-
Je zde odlišnost i v komplexitě designu?
-
Dlouhodobostí dalšího vývoje
Novinky z AffilBoxu kolem partnerů a influencerů
Kdyby vás více zajímalo, co na AffilBox.cz a PartnerBox.cz nově nabízíme, podívejte se na naše výsledky - na case study o přínosu a růstu klientů skrze affiliate a influencerských marketing .
A prosím nezapomeňte odebírat tento podcast ve své oblíbené aplikaci = letos máme v plánu vícero rozhovorů - což už teď jasně splňujeme a máme 3 další nahrané a připravené ve frontě.
Tímto dílem vás provázel Ondřej Martinek .
Děkuji moc za váš čas a poslech!
Rozšiřujeme obsah původního AffilBox podcastu, který se z části také věnoval partnerských tématům:
SEO a linkbuilding,
koupě / prodej webů,
monetizační strategie,
výběr niche tematik,
zvyšování konverzního poměru,
Tato témata budeme nově přinášet v partnersky laděném podcastu. Provázet vás budou letití affiláci Jaroslav Janíček a Ondřej Martinek.
Začínáme trendovým AI aka umělou inteligencí, Google penalizacemi a dalšími tématy. V plánu jsou i rozhovory s TOP affiláky z oboru.
Od affiláků pro affiláky!