Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Epizoda 1 - Google updaty

Epizoda 1 - Google updaty

Obrázek epizody Epizoda 1 - Google updaty

Poslechněte si podcast

24. 2. 2023

1 hod 3 min

O epizodě podcastu

Novinky: https://www.partnerbox.cz/partnersky-profil/ Google updaty Co se sakra stalo se SERPem? 😀 Jaké updaty proběhly - spam update, helpful content update a možná nějaký nepotvrzený update kolem 6. února? Spam update - Poprvé Google pustil AI na detekci spamových linků. Linky jsou ignorovány, nepřidávají link juice. Stal se 14. prosince Překrýval se ale s dalším updatem a to. Helpful content update 5. prosince se začal rollovat Helpful content update napříč všemi zeměmi a jeho dokončení mělo trvat 2 týdny. U tohoto updatu Google napsal, že vylepšuje výsledky vyhledávání a že upřednosťnuje výsledky od lidí a pro lidi, namísto vyhledávačů. Teď co se stalo? Pokud zhruba od půlky prosince vidíte strmý sešup dolů, pak se vás jeden nebo druhý update dotknul. Prudce padá návštěvnost od 14. prosince, co dělat? Nebo hitl vás Spam Update Podívat se do Search Console jestli byl proveden manuální zásah. Pokud ne, tak se stalo to, že odkazujícím linkům přestal Google dávat váhu. To znamená, že musíte dělat linkbuilding znova a chytřeji a nebo jej nedělat vůbec. Linki má na to hezký článek - https://linki.cz/link-spam-december/ Hitl vás helpful content update? Tady je to trochu horší, protože tyto updaty běžně reorganizují SERP, na základě úpravy hodnotících parametrů. Jak víme, tak Google přišel s EEAT (Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness). Tedy v prosinci přidal E jako Experience do svých guidelines. Co to znamená? že váš web musí ukázat nějakým způsobem, že máte zkušenost s obsahem takovou, aby váš považoval za autoritu. Čeho se update hlavně dotknul? Srovnávacích klíčových slov - dostali je e-shopy Recenzních klíčových slov - dostali je e-shopy a heuréka Obecných klíčových slov, dostaly je autoritativnější weby Co dělat? Vyučit se truhlářem a pracovat rukama. Jinak: - Podívat se na technické chyby v Google search konzoli - Vyladit rychlost webu - přečíst si Google guideline Šikovné odkazy: https://linki.cz/link-spam-december/ https://www.seroundtable.com/february-8th-9th-google-search-ranking-algorithm-update-34884.html https://developers.google.com/search/blog/2022/12/google-raters-guidelines-e-e-a-t https://www.semrush.com/blog/eat-and-ymyl-new-google-search-guidelines-acronyms-of-quality-content/

Novinky:

https://www.partnerbox.cz/partnersky-profil/

Google updaty

Co se sakra stalo se SERPem? 😀

Jaké updaty proběhly - spam update, helpful content update a možná nějaký nepotvrzený update kolem 6. února?

Spam update -

Poprvé Google pustil AI na detekci spamových linků.

Linky jsou ignorovány, nepřidávají link juice.

Stal se 14. prosince

Překrýval se ale s dalším updatem a to.

Helpful content update

5. prosince se začal rollovat Helpful content update napříč všemi zeměmi a jeho dokončení mělo trvat 2 týdny.

U tohoto updatu Google napsal, že vylepšuje výsledky vyhledávání a že upřednosťnuje výsledky od lidí a pro lidi, namísto vyhledávačů.

Teď co se stalo?

Pokud zhruba od půlky prosince vidíte strmý sešup dolů, pak se vás jeden nebo druhý update dotknul.

Prudce padá návštěvnost od 14. prosince, co dělat? Nebo hitl vás Spam Update

Podívat se do Search Console jestli byl proveden manuální zásah. Pokud ne, tak se stalo to, že odkazujícím linkům přestal Google dávat váhu. To znamená, že musíte dělat linkbuilding znova a chytřeji a nebo jej nedělat vůbec.

Linki má na to hezký článek - https://linki.cz/link-spam-december/

Hitl vás helpful content update?

Tady je to trochu horší, protože tyto updaty běžně reorganizují SERP, na základě úpravy hodnotících parametrů.

Jak víme, tak Google přišel s EEAT (Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness). Tedy v prosinci přidal E jako Experience do svých guidelines.

Co to znamená? že váš web musí ukázat nějakým způsobem, že máte zkušenost s obsahem takovou, aby váš považoval za autoritu.

Čeho se update hlavně dotknul?

  • Srovnávacích klíčových slov - dostali je e-shopy
  • Recenzních klíčových slov - dostali je e-shopy a heuréka
  • Obecných klíčových slov, dostaly je autoritativnější weby

Co dělat?

Vyučit se truhlářem a pracovat rukama.

Jinak:

- Podívat se na technické chyby v Google search konzoli

- Vyladit rychlost webu

- přečíst si Google guideline


Šikovné odkazy:

https://linki.cz/link-spam-december/

https://www.seroundtable.com/february-8th-9th-google-search-ranking-algorithm-update-34884.html

https://developers.google.com/search/blog/2022/12/google-raters-guidelines-e-e-a-t

https://www.semrush.com/blog/eat-and-ymyl-new-google-search-guidelines-acronyms-of-quality-content/

Popis podcastu

Rozšiřujeme obsah původního AffilBox podcastu, který se z části také věnoval partnerských tématům: SEO a linkbuilding, koupě / prodej webů, monetizační strategie, výběr niche tematik, zvyšování konverzního poměru, Tato témata budeme nově přinášet v partnersky laděném podcastu. Provázet vás budou letití affiláci Jaroslav Janíček a Ondřej Martinek. Začínáme trendovým AI aka umělou inteligencí, Google penalizacemi a dalšími tématy. V plánu jsou i rozhovory s TOP affiláky z oboru. Od affiláků pro affiláky!