Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody S Máriem Roženským: Nejlepší zákaznická péče je ta, kterou zákazník nepotřebuje

S Máriem Roženským: Nejlepší zákaznická péče je ta, kterou zákazník nepotřebuje

Obrázek epizody S Máriem Roženským: Nejlepší zákaznická péče je ta, kterou zákazník nepotřebuje

Poslechněte si podcast

3. 3. 2025

38 min

O epizodě podcastu

Jak zařídit, aby vás zákazníci milovali? Mário Roženský pomáhá firmám nastavit efektivní zákaznickou péči. K tomu vyvinul nástroj SupportBox, se kterým máte všechny komunikační kanály pod jednou střechou a na dotazy zákazníků můžete reagovat rychle a přehledně.Všechno, co se za léta praxe naučil, shrnul do knihy "Jak na skvělou zákaznickou péči" – to by měla být povinná četba každého supporťáka!O čem jsme si povídali:02:38 👉🏼 Co znamená zákaznická péče, která není potřeba.07:47 👉🏼 O Lucy AI – virtuální asistentce a do jaké míry by měla odpovídat AI za živého člověka.12:00 👉🏼 Co je vícestupňová podpora a jak ji nastavit.19:45 👉🏼 Náš zákazník = náš partner aneb jak reagovat na naštvané zákazníky.Staňte se jednou z firem, které ví, jak na skvělou zákaznickou péči. 👉🏼 https://supportbox.cz/

Jak zařídit, aby vás zákazníci milovali? Mário Roženský pomáhá firmám nastavit efektivní zákaznickou péči. K tomu vyvinul nástroj SupportBox, se kterým máte všechny komunikační kanály pod jednou střechou a na dotazy zákazníků můžete reagovat rychle a přehledně.


Všechno, co se za léta praxe naučil, shrnul do knihy " Jak na skvělou zákaznickou péči " – to by měla být povinná četba každého supporťáka!


O čem jsme si povídali:

02:38 👉🏼 Co znamená zákaznická péče, která není potřeba.

07:47 👉🏼 O Lucy AI – virtuální asistentce a do jaké míry by měla odpovídat AI za živého člověka.

12:00 👉🏼 Co je vícestupňová podpora a jak ji nastavit.

19:45 👉🏼 Náš zákazník = náš partner aneb jak reagovat na naštvané zákazníky.


Staňte se jednou z firem, které ví, jak na skvělou zákaznickou péči. 👉🏼 https://supportbox.cz/

Popis podcastu

Na hraně techniky a kreativity. Expertizy a laickosti. Zajímavé tváře a neformální rozhovory s těmi nejlepšími z branže technologií, webdesignu, marketingu a byznysu.