
#76: Programátor hudby

Host: Adam Sporka | Adam je hudební skladatel, ale také výzkumník, inženýr a učitel. Podílel se na soundtracku ke Kingdom Come: Deliverance, zejména na jeho technickém řešení. Právě to bylo hlavním tématem našeho rozhovoru. Vedle toho ale zjistíte, že Adam skládá také chiptune hudbu, složil muziku do jedné prastaré české hry z roku 1996... jo a taky do jednoho podcastu. Podcast můžete podpořit na modrak.gazetis.to , kde najdete díly s předstihem a případně i s bonusovou částí. Vedle toho získáte další výhody včetně týdenního newsletteru. Za podporu děkuji také Warhorse Studios ( Kariéra ). Dotazy a reakce posílejte na podcast@modrak.cz .
Zkratky: 10:39 – První hra, Oil Empire 15:42 – Chiptunes album For Ember 17:27 – Nepravděpodobný gig s poníky 23:11 – Technická stránka hudby (na příkladu KCD) 38:59 – Skládání hudby v rámci vývojového procesu (na příklad KCD) 46:06 – Další formy interaktivní hudby ve hrách 49:11 – Procedurálně generovaná hudba Show notes: Osobní stránka: https://adam.sporka.eu/ Time Travel KC:D promo: https://www.youtube.com/watch?v=N14tTn01qEo Hudba z KC:D: https://kcdsoundtrack.com The Wasteland Wailers: https://open.spotify.com/artist/4BZshM1flCiaS95CxQ7I9y?si=DPZ6yO7RRyaucVQGB3iQ1A For Ember (Atari 800XL): https://open.spotify.com/album/0dzNNfevcni6otT0PPvbRp?si=7v0UR4FaR6KGN0QyYuTnmQ Video o adaptivní hudbě v Ashes of Equestria: https://www.youtube.com/watch?v=vJuADltz1x4 Programovací jazyk Gradrigo: https://adam.sporka.eu/gradrigo.html