
#38: World design (2. část)

O epizodě podcastu
Host: Ivan Buchta | Druhá část rozhovoru s kreativním šéfem Bohemia Interactive se už celá týká world designu, tedy budování světů v sérii ARMA a nejen v ní. S jakými nástroji vývojáři pracují? V čem je nenahraditelný on-site research? Jaká data se při využití reálné předlohy používají? Co se dnes automatizuje/generuje a co stále vzniká ručně? Jak Ivan ve vývoji využívá svoje vzdělání ekologa? A co říká na svět v Kingdom Come?
Host: Ivan Buchta | Druhá část rozhovoru s kreativním šéfem Bohemia Interactive se už celá týká world designu, tedy budování světů v sérii ARMA a nejen v ní. S jakými nástroji vývojáři pracují? V čem je nenahraditelný on-site research? Jaká data se při využití reálné předlohy používají? Co se dnes automatizuje/generuje a co stále vzniká ručně? Jak Ivan ve vývoji využívá svoje vzdělání ekologa? A co říká na svět v Kingdom Come?
Popis podcastu
Podcast Jana Modráka o světě počítačových her. O aktuálních tématech i hrách s hosty, kteří mají co říct.