
#37: World design (1. část)

O epizodě podcastu
Host: Ivan Buchta | Jubileum Flashpointu jsem využil také k pozvání Ivana Buchty, kreativního ředitele série ARMA v Bohemia Interactive. V první části rozhovoru mi Ivan prozradil, kdy a kde se poprvé setkal s Flashpointem, jak se dostal do Bohemky a co tam těch zhruba 15 let vlastně dělá. Pak už jsme se vrhli na hlavní téma, totiž na vytváření herních světů.
Host: Ivan Buchta | Jubileum Flashpointu jsem využil také k pozvání Ivana Buchty, kreativního ředitele série ARMA v Bohemia Interactive. V první části rozhovoru mi Ivan prozradil, kdy a kde se poprvé setkal s Flashpointem, jak se dostal do Bohemky a co tam těch zhruba 15 let vlastně dělá. Pak už jsme se vrhli na hlavní téma, totiž na vytváření herních světů.
Popis podcastu
Podcast Jana Modráka o světě počítačových her. O aktuálních tématech i hrách s hosty, kteří mají co říct.