
#356: AI programátor u Romera

Host: Slavomír Krbyla | Tento rozhovor byl plánován dlouhé měsíce a je pouze nešťastnou náhodou, že krátce před domluveným termínem natáčení Slavo přišel o práci v Romero Games, kde dva roky na dálku pracoval na na neoznámení střílečce. Dozvíte se samozřejmě něco málo i o tom, co se stalo a možná padne i pár slov o hře, ale především se v tomto rozhovoru věnujeme celé Slavově kariéře a v druhé polovině také náplni práce AI programátora v herním vývoji. Pro pořádek - nemyslíme tím to moderní AI, o kterém se teď všude mluví, ale to "klasické" herní AI, které se například ve střílečkách stará o to, aby se postavy chovaly náležitě věrohodně, nepřátele představovali adekvátní výzvu a hráče to celé ve výsledku bavilo.
Kompletní (1h56m dlouhou) epizodu si můžete poslechnout v rámci předplatného na HeroHero nebo Gazetisto . Dotazy a reakce posílejte na podcast@modrak.cz .
Zkratky: (02:15) Romero Games propouštění, firemní kultura a hiring (21:50) Hra (23:45) Začátek kariéry (Madfinger) (34:00) Tinysoft (40:10) BadFly a Ingame (58:36) Deskovka Autofarmer (01:11:30) - Programování AI (bonusová část) Show notes: Slavomír Krbyla na LinkedInu Romero Games (Web) Romero Games jednají s několika novými vydavateli (Vortex)