
#261: Marketing s milionem wishlistů

Host: Dominik Jícha | Není to ani měsíc, co vyšla hardcore online střílečka Gray Zone: Warfare. Pro Madfinger Games jde o první PC hru, v Brně se ale netajil velkými ambicemi a ty se teď, jak se zdá, podařilo naplnit. Dominik tu byl před půl rokem za Ashborne, po vydání Last Train Home ale přestoupil a pomáhal prodávat právě Gray Zone. Podle jeho velmi otevřeného vyprávění to byla zase úplně jiná zkušenost.
Celá verze rozhovoru (o hodinu delší!) je dostupná spolu s dalšími výhodami na Gazetisto nebo HeroHero . Partnerem podcastu je studio Ashborne Games. Dotazy a reakce posílejte na podcast@modrak.cz .
Show notes: Homepage Gray Zone: Warfare (Steam) Hlavní banner pro Gray Zone: Warfare (obrázek ze Steamu) Marek Rabas o finanční situaci herního studia (Twitter) Jacek Głowacki (Dominikův tip na know-how k marketingu)