
#258: Tvorba herních světů (Live)

O epizodě podcastu
Host: Ivan Buchta, Jan Kavan a Vojta Peterek | 23. února proběhlo v brněnském Kumstu první živé natáčení mého podcastu, kde jsem s hosty diskutoval na téma tvorby herních světů. Světy jsme probrali z řady různých pohledů od inspirace a kreativity přes jejich věrohodnost a vizuální styl až po přímou souvislost s hratelností a designem nebo i atmosférou. Hosté mají díky svým specifickým zkušenostem (Arma, Someday You'll Return a Gray Zone: Warfare) dost odlišné know-how a nebáli se ho sdílet. V závěru pak došlo i na řadu otázek z publika.
Celý téměř tříhodinový záznam přednášky či diskuze je dostupný spolu s dalšími výhodami na Gazetisto nebo HeroHero . Partnerem podcastu je studio Ashborne Games. Dotazy a reakce posílejte na podcast@modrak.cz . Show notes: Kumst Brno (díky za zprostředkování celé akce a hosting, konkrétně děkuju Natálii Sodomkové za skvělou organizaci a Dominiku Konečnému za technické řešení a záznam zvuku) Ivan Buchta (Twitter) Jan Kavan (Twitter) Vojta Peterek (budoucí přednáška na letošním Game Accessu) Konstantinos Dimopoulos , jeho web a kniha Virtual Cities (bude doplněno) Zkratky: (Bude doplněno)
Host: Ivan Buchta, Jan Kavan a Vojta Peterek | 23. února proběhlo v brněnském Kumstu první živé natáčení mého podcastu, kde jsem s hosty diskutoval na téma tvorby herních světů. Světy jsme probrali z řady různých pohledů od inspirace a kreativity přes jejich věrohodnost a vizuální styl až po přímou souvislost s hratelností a designem nebo i atmosférou. Hosté mají díky svým specifickým zkušenostem (Arma, Someday You'll Return a Gray Zone: Warfare) dost odlišné know-how a nebáli se ho sdílet. V závěru pak došlo i na řadu otázek z publika.
Celý téměř tříhodinový záznam přednášky či diskuze je dostupný spolu s dalšími výhodami na Gazetisto nebo HeroHero . Partnerem podcastu je studio Ashborne Games. Dotazy a reakce posílejte na podcast@modrak.cz . Show notes: Kumst Brno (díky za zprostředkování celé akce a hosting, konkrétně děkuju Natálii Sodomkové za skvělou organizaci a Dominiku Konečnému za technické řešení a záznam zvuku) Ivan Buchta (Twitter) Jan Kavan (Twitter) Vojta Peterek (budoucí přednáška na letošním Game Accessu) Konstantinos Dimopoulos , jeho web a kniha Virtual Cities (bude doplněno) Zkratky (odpovídá plné verzi, tato volně přístupná část končí v čase 1:10:59): (02:24) - Ivan Buchta (17:09) - Jan Kavan (34:45) - Vojta Peterek (46:50) - Začátek diskuze (55:20) - Concept art (1:09:55) - Stavění světů (1:20:00) - Hranice mapy a realismu (1:35:18) - Měřítko (1:47:23) - Low-cost (1:53:54) - Zážitek (2:15:30) - Herní města (2:27:00) - Otázky