Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #232: Artista rozhraní

Poslechněte si podcast

4. 2. 2024

1 hod

O epizodě podcastu

Host: Jakub Špiřík | Uživatelské rozhraní (UI), vizuální komunikace i celý hráčský zážitek v podobě ovládání (UX) – je vůbec potřeba vysvětlovat, jak důležitou součástí herního vývoje se Jakub zabývá? Jde o dost obšírné téma, takže není divu, že jsme o něm v celé verzi epizody mluvili déle než dvě hodiny. Během nich byla řeč obecně o základních principech a teorii grafického designu a UI ve hrách, ale probrali jsme i řadu konkrétních příkladů ze světa her. No a samozřejmě jsme se nevyhnuli ani konkrétním zkušenostem Jakuba z práce na Last Train Home, případně na předchozích projektech. Podcast můžete podpořit na Gazetisto nebo HeroHero, kde za to získáte výhody včetně bonusového obsahu (tato epizoda má v plné verzi 2 hodiny a 10 minut) a týdenního newsletteru. Partnerem podcastu je studio Ashborne Games. Dotazy a reakce posílejte na podcast@modrak.cz. Show notes: Jakub Špiřík na Behance Jakub Špiřík na Twitteru Jakub Špiřík na Threads Jakub Špiřík na Instagramu Gamer Pie (web brněnského herního festivalu) Herní festival Gamer Pie na Facebooku (včetně kvízů a dalších eventů) Herní pořad Brnění (YouTube kanál) Kapela Sukuba Ensemble (Kapela hrající herní a fantasy hudbu, v závěru rozhovoru zazní skladba z Baldur's Gate 3 ) Slasti a strasti vizuálního stylu UI ve hrách (přednáška) Interface in Game (kolekce obrázků UI z her) Game UI Database The Art of the Box (kniha od Bitmap Books) Arcade Game Typography (kniha od Read Only Memory)

Host: Jakub Špiřík | Uživatelské rozhraní (UI), vizuální komunikace i celý hráčský zážitek v podobě ovládání (UX) – je vůbec potřeba vysvětlovat, jak důležitou součástí herního vývoje se Jakub zabývá? Jde o dost obšírné téma, takže není divu, že jsme o něm v celé verzi epizody mluvili déle než dvě hodiny. Během nich byla řeč obecně o základních principech a teorii grafického designu a UI ve hrách, ale probrali jsme i řadu konkrétních příkladů ze světa her. No a samozřejmě jsme se nevyhnuli ani konkrétním zkušenostem Jakuba z práce na Last Train Home, případně na předchozích projektech. Podcast můžete podpořit na Gazetisto nebo HeroHero, kde za to získáte výhody včetně bonusového obsahu (tato epizoda má v plné verzi 2 hodiny a 10 minut) a týdenního newsletteru. Partnerem podcastu je studio Ashborne Games. Dotazy a reakce posílejte na podcast@modrak.cz. Show notes: Jakub Špiřík na Behance Jakub Špiřík na Twitteru Jakub Špiřík na Threads Jakub Špiřík na Instagramu Gamer Pie (web brněnského herního festivalu) Herní festival Gamer Pie na Facebooku (včetně kvízů a dalších eventů) Herní pořad Brnění (YouTube kanál) Kapela Sukuba Ensemble (Kapela hrající herní a fantasy hudbu, v závěru rozhovoru zazní skladba z Baldur's Gate 3) Slasti a strasti vizuálního stylu UI ve hrách (přednáška) Interface in Game (kolekce obrázků UI z her) Game UI Database The Art of the Box (kniha od Bitmap Books) Arcade Game Typography (kniha od Read Only Memory)

Popis podcastu

Podcast Jana Modráka o světě počítačových her. O aktuálních tématech i hrách s hosty, kteří mají co říct.