
#163: Typologie designéra

Host: Viktor Bocan | Herní designér je široký pojem. V čem se liší role level designéra, system designéra, encounter designéra a camera designéra? Něco je zřejmé už z názvu pozice, něco je ale trochu tajemnější. Tajemná je také podivná a trochu kontroverzní pozice "player investment design". Než jsme se k tomuto tématu dobrali, utekla celá hodina, ve volné části jsme tak stihli probrat jen pár aktualit a také naše aktuální herní zážitky.
Celou verzi této epizody včetně asi půlhodinové bonusové části si můžete poslechnout na HeroHero nebo Gazetisto, v rámci předplatného tam získáte přístup ke všem podcastům (včetně všech bonusů a exkluzivních epizod) s dvoudenním předstihem. Partnerem podcastu je Warhorse Studios ( Kariéra ). Dotazy a reakce posílejte na podcast@modrak.cz .
Zkratky (01:34) - Co hrajeme (The Settlers, Metroid Dread, Kirby RTDLD, Wo Long, PSVR2, Dread Templar) (32:21) - Warhorse okénko (38:37) - Aktuality (1:00:47) - Téma typologie designéra (Bonusová část) Show notes Titulky God of War: Ragnarök (k vidění všechny různé designérské pozice) Who Got Me Invested in God of War Ragnarök (díl pořadu Delayed Input od Kyle Bosmana)