
#145: Spike

Host: Viktor Bocan | O obtížnosti her už byla řeč v mnoha předchozích dílech, byť to zatím nikdy nebyl hlavní námět epizody. Je to přitom velmi vděčné téma a navíc k němu máme s Viktorem docela odlišný přístup. Časem se k obtížnosti jako takové určitě ještě mnohokrát vrátíme, a to možná i obecněji, tentokrát jsme se ale dotkli jedné konkrétní problematiky, totiž tzv. "difficulty spiků", neboli míst, kdy hra najednou výrazně zvýší obtížnost, typicky třeba u bossů. Řeč byla o konkrétních hrách, pohledu z vývoje nebo složitosti nastavování obtížnosti. Jo a ještě předtím byla řeč o tom, co hrajeme. Včetně WoWka a virtuální reality.
Podcast můžete podpořit na modrak.gazetis.to , kde najdete celou verzi rozhovoru včetně 10minutového bonusu. Navrch tam získáte také další výhody včetně týdenního newsletteru. Partnerem podcastu je Warhorse Studios ( Kariéra ). Dotazy a reakce posílejte na podcast@modrak.cz .