
Přimět lidi k nákupu není jednoduché, zvlášť pokud chcete, aby se vám zákazníci spokojeně vraceli. Spousta online marketérů podceňuje cestu, kterou musí uživatelé internetu projít a masíruje lidi nabídkami, jejichž účelovost dnes už skoro každý prokoukne. S nákupním chováním zákazníků lze však velmi dobře a komplexně pracovat. Jak funguje metoda SEE-THINK-DO-CARE, která je jednou z nejefektivnějších pro získávání zákazníků?
Více na https://www.mioweb.cz/jak-ziskavat-nove-a-spokojene-zakazniky-na-internetu/
O autorovi:
U webu to na internetu začíná. Dnes potřebujeme možnost rychlých úprav, jít s dobou, mít funkce i design. Proto vznikl MioWeb a vy tak můžete mít unikátní nástroj pro tvorbu webů. Od teď už nepotřebujeme programátory. Web si jednoduše poskládáme sami z desítek připravených obsahových prvků a designových bloků.
Více se o MioWebu dozvíte na https://www.mioweb.cz
Popis podcastu
Tvořte s MioWebem svůj web s radostí a láskou ❤️
