

Jak společnost Starbucks testuje a zařazuje nové nápoje do nabídky. V čem se od sebe liší čeští a slovenští zákazníci a které nápoje jsou nejprodávanější. Co dělá Starbucks pro udržitelnost a jak vnímá svůj dopad na životní prostředí. O čem je Starbucks podcast, který se vysílá jen u nás a v Kanadě. A na jaké novinky v nabídce se můžeme letos těšit. To vše a ještě mnohem víc vám prozradí Michal Holotík ze společnosti AmRest, která má v Česku a na Slovensku provozování řetězce Starbucks na starosti.
Popis podcastu
Mediálka je podcast o marketingu, komunikaci a PR. Moderátor Tomáš Šusta společně se svými hosty řeší aktuální témata, která hýbou marketingovým světem, probírají, co se povedlo, co se povedlo o trochu méně a co vůbec. Nabídnou pohled do zákulisí úspěšných agentur i zážitky z praxe. Těšte se na inspirativní povídání se zajímavými lidmi, kteří stojí za marketingovými počiny významných značek na českém trhu.