
Jeden z největších lovebrandů světa a společnost McDonalds. Jak se dělá marketing pro český trh? Jak si vede tolik diskutovaná kampaň s šéfkuchařem Přemkem Forejtem a z čeho že ty hranolky vlastně jsou. O virtuální realitě, prvním vydraženém NFT digitálním burgeru od umělce TMBK anebo kde se rodí nápady na kreativní kampaně. O úspěchu českých ochutnávacích YouTube videí a aktivitách nadačního fondu Domu Ronalda McDonalda. To je jen malá ochutnávka témat, která vám naservírují hosté Jitka Pajurová a Martin Troup.
Popis podcastu
Mediálka je podcast o marketingu, komunikaci a PR. Moderátor Tomáš Šusta společně se svými hosty řeší aktuální témata, která hýbou marketingovým světem, probírají, co se povedlo, co se povedlo o trochu méně a co vůbec. Nabídnou pohled do zákulisí úspěšných agentur i zážitky z praxe. Těšte se na inspirativní povídání se zajímavými lidmi, kteří stojí za marketingovými počiny významných značek na českém trhu.
