
Jak se dělá marketing komerční televize? Z kolika oddělení a spolupracovníků se skládá marketingové oddělení? Jak velkou svobodu mají kreativci při výrobě kampaní a kdo se naopak věnuje racionální systematické části? Jak se daří aplikaci VOYO v konkurenci velkých zahraničních hráčů? A kam se současný trh vyvíjí? Povídali jsme si také o reality shows, podpoře kinematografie a Noci filmových nadějí i o nově vzniklém studijním programu CME Content Academy, jehož cílem je výchova nových televizních talentů. Víte, co je to „zelené natáčení“ neboli „green filming“?
Poslechněte si další díl Mediálky – hostem je Jakub Strýček, marketingový ředitel nejsledovanější české komerční televize TV Nova.
Popis podcastu
Mediálka je podcast o marketingu, komunikaci a PR. Moderátor Tomáš Šusta společně se svými hosty řeší aktuální témata, která hýbou marketingovým světem, probírají, co se povedlo, co se povedlo o trochu méně a co vůbec. Nabídnou pohled do zákulisí úspěšných agentur i zážitky z praxe. Těšte se na inspirativní povídání se zajímavými lidmi, kteří stojí za marketingovými počiny významných značek na českém trhu.
