Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #54 Pierre Baguette - Cesta z bufetu do regálov sietí

#54 Pierre Baguette - Cesta z bufetu do regálov sietí

Obrázek epizody #54 Pierre Baguette - Cesta z bufetu do regálov sietí

Poslechněte si podcast

8. 7. 2020

42 min

O epizodě podcastu

Andrej Gerstner, marketing a trade marketing manažér spoločnosti Fekollini, ktorá je výrobcom obloženého pečiva Pierre Baguette, nám v podcaste porozprával nielen o príbehu značky, ale aj o trade marketingu v praxi.

Pierre Baguette je úspešná slovenská značka, ktorá začínala na pultoch bufetov. Dnes je trendsetterom na slovenskom trhu v tomto segmente.

Podarilo sa jej prekročiť hranice Slovenska a v súčasnosti má zastúpenie v Česku, Poľsku, Rakúsku aj Slovinsku. Ich najväčšou dominanciou je kvalita, čerstvosť a originalita, čo využívajú aj vo svojej komunikácii. Aktuálne spolupracujú s Petrou Vlhovou. Zaujímavé bolo počúvať, ako ich spolupráca s Petrou posunula ďalej a ako je dôležité nájsť si takého ambasádora značky, ktorý má rovnaké hodnoty ako daná značka.

V podcaste sme sa spýtali Andreja na to, ako zisťujú, aký typ produktu majú vyvinúť. Častokrát ide o produkty, ktoré sú úplná novinka na trhu a prekvapilo nás, že vývoj niekedy trvá aj 2 roky.  Zaujímalo nás, ako rozlišujú prístup v rámci trade marketingu ku B2B a B2C. Andrej vysvetľuje, že ,,B2B komunikácia je kľúčom k tomu, aby ste dokázali produkty zalistovať do obchodov.“ V konečnom dôsledku sa však trade marketing orientuje  na koncového zákazníka, tzv shoppera, ktorému pripravujú komunikáciu na mieru, často v spolupráci s B2B klientom.

V podcaste sa ďalej dozviete:

·  ako vznikla spolupráca s Petrou Vlhovou, ktorá sa stala tvárou kampane

·  ako pracujú s tým, že v mysliach spotrebiteľov sa bagety a sendviče spájajú s nezdravým riešením

·  či je dôležitejšie – byť najprv dostupný na trhu a potom komunikovať, alebo naopak

·  že práca s dátami je naozaj dôležitá

·  ktorý komunikačný kanál mimo trade marketingu je podľa Andreja najúčinnejší

Andrej hovorí: „Nielen pre marketing platí:  Robte veci so srdcom. Keď robíte veci so srdcom, keď robíte to čo vás baví, napĺňa, tak to nemôže byť neúspešné.“

Andrej Gerstner, marketing a trade marketing manažér spoločnosti Fekollini, ktorá je výrobcom obloženého pečiva Pierre Baguette, nám v podcaste porozprával nielen o príbehu značky, ale aj o trade marketingu v praxi.

Pierre Baguette je úspešná slovenská značka, ktorá začínala na pultoch bufetov. Dnes je trendsetterom na slovenskom trhu v tomto segmente.

Podarilo sa jej prekročiť hranice Slovenska a v súčasnosti má zastúpenie v Česku, Poľsku, Rakúsku aj Slovinsku. Ich najväčšou dominanciou je kvalita, čerstvosť a originalita, čo využívajú aj vo svojej komunikácii. Aktuálne spolupracujú s Petrou Vlhovou. Zaujímavé bolo počúvať, ako ich spolupráca s Petrou posunula ďalej a ako je dôležité nájsť si takého ambasádora značky, ktorý má rovnaké hodnoty ako daná značka.

V podcaste sme sa spýtali Andreja na to, ako zisťujú, aký typ produktu majú vyvinúť. Častokrát ide o produkty, ktoré sú úplná novinka na trhu a prekvapilo nás, že vývoj niekedy trvá aj 2 roky.  Zaujímalo nás, ako rozlišujú prístup v rámci trade marketingu ku B2B a B2C. Andrej vysvetľuje, že,,B2B komunikácia je kľúčom k tomu, aby ste dokázali produkty zalistovať do obchodov.“ V konečnom dôsledku sa však trade marketing orientuje  na koncového zákazníka, tzv shoppera, ktorému pripravujú komunikáciu na mieru, často v spolupráci s B2B klientom.

V podcaste sa ďalej dozviete:

·  ako vznikla spolupráca s Petrou Vlhovou, ktorá sa stala tvárou kampane

·  ako pracujú s tým, že v mysliach spotrebiteľov sa bagety a sendviče spájajú s nezdravým riešením

·  či je dôležitejšie – byť najprv dostupný na trhu a potom komunikovať, alebo naopak

·  že práca s dátami je naozaj dôležitá

·  ktorý komunikačný kanál mimo trade marketingu je podľa Andreja najúčinnejší

Andrej hovorí: „Nielen pre marketing platí:  Robte veci so srdcom. Keď robíte veci so srdcom, keď robíte to čo vás baví, napĺňa, tak to nemôže byť neúspešné.“

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.