Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #50 KOTLER V PRAXI 1. diel - 5 koncepcií marketingového riadenia

#50 KOTLER V PRAXI 1. diel - 5 koncepcií marketingového riadenia

Obrázek epizody #50 KOTLER V PRAXI 1. diel - 5 koncepcií marketingového riadenia

Poslechněte si podcast

10. 6. 2020

27 min

Philip Kotler je považovaný za najznámejšiu osobnosť marketingu vo svete. Radil a prednášal mnohým spoločnostiam o tom, ako uplatňovať ekonomické a marketingové princípy s cieľom zvýšiť svoju konkurencieschopnosť. Tajomstvo jeho úspechu tkvie v jeho schopnostiach ako prepojiť teóriu marketingu s praxou. Cieľom našej série Levosphere Kotler v praxi je prerozprávať jeho kultovú knihu - učebnicu Marketing Management, na ktorej vyrástlo niekoľko generácií marketérov, ekonómov či obchodníkov. Na praktických príkladoch si prejdeme jednotlivé kapitoly a vysvetlíme si všetky dôležité pojmy.

Marketing je potrebný skôr ako je vyrobený produkt, založená firma, pripravené logo, schválený úver, stanovený rozpočet, alebo akékoľvek iné rozhodnutie. V prvej epizóde si priblížime aj:

  • čo Kotler považuje za prvý marketing od počiatku ľudstva
  • prečo hovoríme konkrétne o marketingovom riadení a nie len o marketingu
  • čo má spoločné marketingový mix a dobre namiešaný drink, alebo kolesá auta
  • akých 5 princípov prístupu k marketingu poznáme.

Marketing nie je aktivita, ale nikdy nekončiaci proces. A musíme zdôrazniť, že je rozdiel,  čo spotrebiteľ chce, čo potrebuje, čo si myslí, že chce a myslí, že potrebuje a čo naozaj nakoniec kúpi. A nájsť správny prístup je už know-how šikovného marketéra. :) V ďalšej epizóde si povieme viac o potrebách a túžbach spotrebiteľa a cieľoch marketingového systému.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.