Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #47 Marketingové 4P značky Chutné Kytice

#47 Marketingové 4P značky Chutné Kytice

Obrázek epizody #47 Marketingové 4P značky Chutné Kytice

Poslechněte si podcast

20. 5. 2020

59 min

Ľuboš Bednár, spolumajiteľ rodinnej spoločnosti Frutia, ko prvý priniesol na Slovensko nápad tvorby kytíc z čerstvého ovocia a čokolády, ktoré poznáme pod značkou Chutné kytice.

Ľuboš hovorí: “Na začiatku bola len motivácia, že sa chceme pustiť do vlastného podnikania. Vždy som si, ako keby predstavoval, že jedného dňa by som chcel mať vlastný podnik, niečo vybudovať, čo po mne zostane.”

V tejto epizóde si prezradíme, ako vznikol koncept, ako prebiehala jeho prvotná realizácia. Chutné kytice potvrdzujú, že sa netreba  nechať odradiť kamarátmi, ktorí tvrdia, že váš biznis nemá budúcnosť. Detailne si rozoberieme  ako si Chutné kytice už na začiatku nastavili každé P z marketingového mixu. Prediskutujeme, kde sú dnes a ako sa ich biznis zmenil v priebehu rokov na trhu. Čo sa im podarilo a čo nie. Vysvetlíme si, ako je dôležité stanoviť si  primárnu cieľovú skupinu a ako vám cieľové skupiny pomôžu pri smerovaní marketingu. Ako stavať na emóciách a hodnote produktu a aj na základe toho tvoriť ceny produktu alebo služby. Ukážeme dôležitosť odlíšenia  sa na základe detailov, ale aj to, aké je podstatné si svoju značku “strážiť”. Porozprávame sa o tom, ako ovplyvnila ich podnikanie aktuálna situácia a  aj o ich plánoch do budúcnosti.

V podcaste sa ďalej dozviete:

  • prečo si Chutné kytice dali registrovať ochrannú známku a aké riziko pri tom vzniká
  • aké druhy podpory a kampaní v rámci marketingu počas svojho fungovania využívali
  • ako sa rozrástla ich produktová rada
  • či sa naplnili ich obavy, keď na trhu pribúdala konkurencia
  • ako získali titul Najoblúbenejšia donášková služba v rámci ich segmentu

Ľuboš zdôrazňuje: “Náš produkt je ucelená darčeková služba.” Aj keď existujú lacnejší konkurenti, “Chutné kytice” vedia, že ponúkajú viac.”

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.