Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #34 PR nie je len o médiách

#34 PR nie je len o médiách

Obrázek epizody #34 PR nie je len o médiách

Poslechněte si podcast

26. 2. 2020

59 min

Simona Mištíková, majiteľka PR agentúry Divino hovorí: “PR je v 99,9% pozitívna komunikácia. Ale mnoho krát firmy prídu k nám, keď riešia práve krízovú situáciu. V tom prípade odporúčame obyčajné ľudské prepáčte.”

Simone sa za 8 rokov podarilo vybudovať renomovanú agentúru, ktorá prináša PR strategické a funkčné riešenia spájajúce online a offline.

PR - public relantions - budovanie vzťahu spoločnosti s verejnosťou sa zameriava na komunikáciu hodnôt a príbehu, nie priamo na konkrétny produkt. Doba sa mení. Od vzťahov s novinármi prešiel obsah PR aj na sociálne siete, influencerov, online, obchodným partnerov, video produkciu až do internej komunikácie.

Aký je ale rozdiel medzi marketingom a PR? Dozviete sa v novej epizóde podcastu.

Detailnejšie sa v podcaste dozviete:

  • kto je vlastne verejnosť, ktorú oslovujeme
  • kedy je správny čas začať pracovať na PR
  • v čom nám vie PR pomôcť
  • kedy hľadať na PR interného človeka a kedy agentúru
  • ako je možné meranie efektívnosť
  • kto je presne influencer
  • aké sú trendy a ako je slovenské PR na tom

PR je silný nástroj. Keď komunikujeme dlhodobo pozitívne, potom sú zákazníci náchylnejší prijať aj naše pochybenie.

Popis podcastu

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.