
#284 TRUEFALA: Byť „udržateľný“ nestačí!

Marketing v praxi
Poslechněte si podcast
Dnes
31 min
S Dominikou a Petrou Žárskymi – sestrami, ktoré stoja za značkou Truefala , nahliadneme do sveta udržateľnej módy . Vyrozprávajú príbeh značky, ktorá sa nebojí ísť proti prúdu, a tak priniesla na trh 100% biologicky rozložiteľné oblečenie. Zažijete tiež mikrokonzultáciu Biznis Marketingovej Stratégie™ s Ankou “on air”. Na záver dostanete praktické tipy, čo by mali začínajúce firmy vedieť skôr, než sa pustia do podnikania – od právnych náležitostí až po marketing.
V epizóde sa dozviete tiež:
- Čo znamená „trúfalosť“ v kontexte módy a ako ju preniesť do brandu .
- Aké piliere stoja za Truefala a prečo na saturovanom trhu nestačí byť „udržateľný“ .
- Aký by mal byť skutočný výstup Biznis Marketingovej Stratégie™ .
- Prečo nestačí mať len pekný dizajn, ale treba vytvoriť Nekopírovateľné Kombo™ .
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero .